sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Capitolul 13 partea 2

Jason povesteste:




A intrat in camera la 22:01 fix si m-a gasit stand pe canapea cu capul in jos plictisindu-ma de moarte. Cand a observat pozitia in care stateam a infundat-o un ras chicotit, dar simpatic. M-am ridicat imediat si i-am cedat bucuros locul, iar plictiseala a disparut o data cu venirea ei. S-a asezat pe locul ei obisnuit dupa ce si-a pus ruxacul langa canapea, iar eu m-am asezat pe jos in fata ei cu picioarele crucis.



Am stat asa si ne-am uitat unul la altul vreo cateva minute apoi din intamplare am inceput amandoi sa vorbim deodata:

-Imi pare…

-Nu vreau…

Am facut o pauza in care am ras apoi am spus:

-Tu prima.

Ea a aprobat din cap apoi a zis:

-Imi pare foarte rau ca a iesit asa de urat, dar…nu-mi pare rau pentru ce am facut.

Am privit-o cum se rusineaza si roseste apoi am spus bland:

-Nu cred ca mai conteaza.

Am decis sa nu purtam o discutie stupida si fara sens. Nu prea am starea de spirit necesara.



Am cazut amandoi de acord ca ar fi mai bine sa ne ocolim la scoala sa nu trezim si alte suspiciuni. I-am multumit apoi pentru ca m-a scapat de Angelina. Nu cred ca o mai intereseaza persoana mea.

-Nu ai pentru ce. Placerea a fost de partea mea. A spus chicotind.

Am zambit si eu apoi mi-am luat un caiet nou pentru schite si am inceput s-o desenez, din nou, pe Jordin, dar de aceasta data am desenat faza in care il da nervoasa pe Chester la o parte. Cred ca cea mai ciudata zi din viata mea a fost cea de azi, dar si cea mai amuzanta si stresanta. 3 in 1.



Jordin si-a continuat cartea pe care a inceput-o acum cateva nopti. Dintr-o data sparge tacerea profunda din camera:

-Nelly s-a dus sa doarma cu Josh. A spus apoi a ras cu ochii inca in carte.

-Cred ca vou nu va place sa dormiti decat in paturi straine. Am spus razand cu ochii inca la desen.

-Mda. A aprobat Jordin.

Nu prea stiu de ce mi-a trecut, din nou, prin cap sarutul de azi, dar cred ca nu eram singurul care se gandeste la el. Jordin zambea incontinuu, dar nu cred ca din cauza cartii. A inchis apoi brusc cartea si a aruncat-o langa ea. S-a ridicat si a venit sa se aseze in fata mea pe jos. S-a uitat adanc in ochii mei apoi m-a sarutat din nou.

Mainile ei mici si firave cu degete ca de sticla fragile mi-au cuprins gatul si parul, iar limba ei dulce si calda mi-a patruns in gura pe neasteptate. Condus de dorinta am cuprins-o de mijloc si am continuat acel sarut foarte ciudat, dar interesant pe care mi-l administra in acel moment Jordin.

Si-a dezlipit buzele de ale mele supa cateva secunde bune in care simteam ca raman fara aer tinand ochii inchisi sa lingandu-si buzele. Mi-a dat drumul si a revenit in pozitia identica cu a mea de mai devreme.

Am privit-o cateva secunde in care ea isi netezi bluza in timp ce radia.

-Saruti foarte bine. Am spus din lipsa de idei.

-Si tu. A spus soptit. Defapt nu prea am de unde sa stiu pentru ca, practic, esti singurul…baiat pe care l-am…sarutat vreodata.

Aceasta fraza m-a surprins prin continutul ei de cuvinte soptite si mi-am dat seama ca sunt norocosul de prim baiat care i-a dat primul sarut adolescentin.



Am zambit fara sa stiu ce sa fac mai exact apoi Jordin se ridica, scotoci prin ghiozdan dupa periuta ei de dinti si disparu in baie impreuna cu zambetul victorios arborat pe fata ei alba.

Mi-am inchis si eu caietul cu schite care zacea deschis cu fata in jos pe podea langa mine si l-am pus la locul lui. Apoi am luat si cartea din care a citit Jordin si am pus-o inapoi pe raft. Imediat dupa aceea iesi si Jordin din baie cu hanoracul pe brat si periuta de dinti in mana.



Am intrat dupa ea sa imi fac nevoile si imediat ce am iesit am gasit-o pe partea ei de pat stand ghemuita ca o minge cu barbia pe genunchi si genunchii la piept.

-Esti suparata? Am intrebat-o asezandu-ma langa ea.

-Nu. Raspunse sec si se intinse brusc.

Nu prea stiu ce are, dar nici nu sunt curios sa aflu asa ca m-am intins si eu langa ea, am setat alarma sa sune la 05:30 si am stins lumina.

I-am cautat in intuneric mana si imediat ce am gasit-o am inchis ochii si am asteptat ca somnul fara vise sa ma cuprinda. Jordin si-a facut un obicei in a fredona inainte sa adoarma primul cantec care-I apare in minte, iar in seara asta a fost Bad Day de la Daniel Powter. Frumoasa alegere.



Am adormit repede ascultand melodia fredonata de Jordin si gandindu-ma la sarutul de mai devreme mult mai experimentat decat cel din aceasta dupa amiaza.

Uneori imi mai trece, doar din cand in cand, prin minte sa-I cer sa-mi gateasca si mie cate ceva. Stiu ca par oarecum deplasat, dar tanjesc chiar sa mananc cate ceva din ce gateste Jordin.

Josh a avut ocazia sa ia micul dejunul facut de ea, iar eu ii mananc doar prajiturile.

Apropo de prajituri: sunt foarte curios ce fel de prajituri mi-a adus in seara asta Jordin. Ma intreb oare ce nume le-a dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu