luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 10 Partea 1

Capitolul 10


Jordin povesteste:



Am disparut afara pe geam cat mai repede pentru a fi sigura ca n-o dau in bara. Trebuie sa ajung in camera cat de discret pot si fara s-o trezesc pe Nelly. Fereastra era putin intredeschisa si era dovada neatentiei lui Nelly. Am impins-o incet si am pasit pe parchetul lucios incercand sa nu fac galagie. Am inchis geamul si am traversat repede camera si am iesit pe hol. Mi-am pus ghiozdanul langa dulap in bucatarie si m-am uitat la ceas. Era 05:30 dimineata.



Neavand ce sa fac am stat pe ganduri cateva minute bune. Prima noapte impreuna cu Jason trecuse repede si odihnitor. Azi fiind duminica nu prea am ce sa fac decat sa astept noaptea urmatoare pentru acelasi somn odihnitor impreuna cu Jason.



Pe la ora 8 am inceput sa fac micul dejun stiind ca azi vom sta la masa cu totii. Tata a iesit primul in bucatarie cu fata obosita si ochii rosii, iar parul ii era tot ravasit.

-Buna dimineata! Am spus eu voioasa.

-Buna! Mormaii tata. Esti mai…fericita sau nu vad eu bine?

-Nu cred. Am mintit eu.

Ma simt mai…fericita, cum spune tata, insa nu prea vreau sa stie nimeni de ce ma simt asa.



Stateam la masa si mancam zambitoare. Dintr-o data Nelly ma intreba:

-Te-ai indragostit cumva?

In prima faza era sa ma inec, dar dupa ce mi-am revenit am raspuns:

-Nu. Ce te face sa crezi asta?

-Ah, nimic, doar ca radiezi. Spuse aruncandu-si mainile in aer semn ca pare exasperata.

-Chiar asa. Incuviinta Taylor din cap.

Tata nu spuse nimic deoarece, banuiesc, nu prea dorea sa se bage in discutia asta care mie mi se parea stanjenitoare.

Am ras semn ca exagereaza si mi-am continuat sa-mi mananc mancarea.



Eram impreuna cu Nelly in camera atunci cand Nelly isi trecuse mana prin parul meu si stramba din nas.

-Fumezi cumva?

Din cauza ca Jason fumeaza am colectat si eu putin din aroma stupida a tigarilor lui. Trebuie sa-l rog sa renunte la acest obicei idiot greu de agreat.

-Nu. Sigur ca nu. Am spus incercand sa par cat de cat credibila.

-Oook. Spuse Nelly banuitoare.

M-am ridicat si m-am dus la baie unde am facut un dus placut si mi-am spalat bine parul pentru a scoate toata aroma din el.



Cand am iesit din baie stergandu-mi parul cu prosopul Nelly sari pe mine intreband:

-Pot sa-ti aranjez eu parul? Te rog! Se ruga de mine ca un copil mic.

Am ezitat nestiind ce sa-I spun, dar intr-un final am acceptat.

M-am asezat pe scaunul din fata masutei cu oglinda a lui Nelly, iar ea incepu sa-si treaca degetele prin parul meu incalcit si ud. Lua apoi foeonul si-mi usca tot parul. Imediat ce termina il descalci si il dadu cu o solutie pe care o pulveriza usor pe par. Facu apoi niste bucle imense pe care le aseza langa fata mea surprinsa. Atunci cand termina de transformat parul meu lipsit de starlucire intr-un par stralucitor si elastic am ramas muta de uimire.

-Arata super! Am spus intr-un tarziu. Nu-mi vine sa cred ca ai reusit sa faci un lucru atat de frumos din parul meu total nestralucitor. Am spus privindu-ma din mai multe unghiuri in oglinda.

-Ei, multumesc. A spus stiind oricum ca este asa.



Imediat ce ma observa Taylor in bucatarie veni spre mine si-mi admira parul.

-Nelly. Am spus dandu-mi ochii peste cap.

-Stiu. Spuse Taylor.

Nelly are parul pana la umeri si cred ca-si doreste sa-l aiba mai lung pentru a-l putea modela cum doreste.

Tata avu aceeasi reactie de uimire pe care o avu si Taylor atunci cand ma vazu traversand holul spre camera mea.

-Iti sta…wow. Spuse el nestiind ce sa spuna defapt.

-Mersi. Am spus intrand in camera.



M-am apucat de teme ca sa stiu ca nu voi avea probleme ca nu le-am facut, iar acest lucru imi tine mintea ocupata sa nu ma mai gandesc la Jason. Nu ca m-as gandi asa mult la el.
Nelly se invartea ingrijorata prin camera pana m-a scos din sarite si am intrebat-o de ce este stresata.

-Nu sunt stresata. Ce te face sa crezi asta?

-Nu stiu. Poate faptul ca te plimbi prin camera cu telefonul mobil in mana si esti gata sa tipi.

-Cum sa nu fiu asa cand Josh nu m-a sunat de 2 ore.

-Extraordinar. Doua ore? Am intrebat ironica.

-Nu mai face misto. A spus Nelly suparata.

-Bine. Scuze. Am spus citind in continuare.



Mai sunt doar 8 ore pana merg la Jason. Nu ca le-as tine socoteala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu