luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 6 Partea 2

Jason povesteste:




Stateam singur in foisor asteptand-o pe Jordin. Sunt foarte mandru de ea. A reusit sa o infrunte pe Angelina cum nu a mai facut nici o fata pana acum. A detronat-o cu o minge de baschet. De-a dreptul hilar.

Tocmai cand vroiam sa-mi aprind o tigara aprau si Jordin, insa avea ceva pe mana dreata. Avea o manusa de piele, stil rocker, neagra.

-Salut! Ma saluta ea asezandu-se in fata mea.

Am mai observat si ca arata foarte distrusa si fara prea mult chef de viata.

-Salut! Am salutat-o si eu uitandu-ma la mana ei intreband din priviri.

Ea ridica mana si se uita bine la ea apoi spuse:

-Vreau sa uit ca am atins tarfa aia. Apoi si-a bagat mana in buzunarul de la jacheta.

Am stat asa fara sa zicem nimic 5 minute apoi ea se apleca si scoase din ghiozdan o cutie neagra pe care era scris de mana cu argintiu numele meu si numele prajiturilor: “Bitch”. Mi-o intinse si zambi.

-Pentru tine.

-Multumesc. Am spus luand-o.

-Ce semnifica numele? Am intrebat curios.

-Faza de azi.

-Interesant. Am spus ridicand o spranceana.

A facut prajituri pe baza intamplarilor din ziua respectiva.



-Sunt mandru de tine. Am spus intr-un tarziu.

Ea ridica capul de pe masa surprinsa si intreba:

-De ce?

-Pentru ca ai pocnit-o pe Angelina.

-Mda. Sa stii ca mi-a povestit si mie Nelly despre “aventura ta”. A spus facand ghilimelele de rigoare cu degetele.

-Nu pot sa ma scuz cu absolut nimic. Am spus eu simtindu-ma vinovat.

-Sa stii ca nu ma afecteaza cu nimic. A spus incet, dar stiam ca a insemnat ceva marunt povestea asta.

Poate faza cu mingea n-a fost doar pentru apelativul “tarfa”.

-De ce ai pocnit-o mai exact? Am intrebat ca sa fiu sigur.

-Pentru apelativul pe care l-a folosit si pentru ca eram foarte furioasa pe Chester pentru ca se tot tinea dupa mine.

Am dat din cap cu subinteles si mi-am continuat schita.

-Ce desenezi? A intrebat curioasa.

Eu am zabit facand ultimele retusuri apoi am ridicat caietul si i-am aratat:

-Pe tine.

Ea privi desenul cu foarte mare atentie apoi zambi.

-Foarte frumos!

-Mersi! Si mersi si pentru prajituri. Sunt dementiale. Am spus muscand din a nu stiu cata prajitura.

Ea zambi si-mi spuse:

-Ma bucur ca-ti plac.



-Credeam ca n-ai sa mai vi. Am spus incet.

-La fel credeam si eu, dar dupa ce am luat o minge in fata, am atins un om apoi m-am ars si m-am impiedicat de prag mi-am zis ca nu voi muri prea curand.

Am ras cand am auzit ce a patit. Ea rase impreuna cu mine si stiam ca se simte mai bine.



-Mergi la petrecerea lui Chester? Intreba ea soptit.

-Habar n-am. Am ridicat eu din umeri. Tu?

-Nu cred. Doar daca nu ma trage Nelly dupa ea. Spuse ea chichotind.

-Cum merge cu agatatul lui Josh? Am intrebat zambind.

-Amandoi sunt batuti in cap. A spus ea dandu-si ochii peste cap.

Am ras amandoi apoi ea isi puse capul pe masa.

-Sunt foarte obosita. Spuse pe jumatate adormita.

-Crede-ma ca nici mie nu-mi este foarte usor. Am spus.

-Asculti muzica? Ma intreba ridicandu-si brusc capul.

-Da. De ce? am intrebat confuz.

-Da-mi si mie o casca. Spuse ea intinzand mana.

-Esti sigura? Am intrebat.

-Sigur. Asta ma va tine treaza.

I-am dat o casca. Ascultam Simple Plan – “Untitled”.

-Schimba. Spuse ea privindu-ma in ochi.

Am schimbat. Urma Death Cab For Cutie – “Meet me on the equinox”.

-Iti place? Am intrebat.

-Perfect. Spuse ea.



Inspre dimineata am luat-o catre casa. Ea avea o casca de la iPod intr-o ureche si iPod-ul in mana inmanusata. Pusese stapanire pe el acum vreo 2 ore. Ii placea asa ca am ales sa renunt cateva ore la el.

-E vineri. Spuse ea dintr-o data.

-Da. Si? Am intrebat.

-Pai fara scoala nu ma pot tine treaza. A spus ea ingrijrata.

-Si eu am aceeasi problema. Am spus.

-Imi doresc sa pot dormi. Spuse uitandu-se spre cerul inca intunecat.

-Si eu, si eu. Am oftat.

Nu sunt foarte multe sanse sa pot sa ma tin treaz zilele astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu