luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 10 Partea 2

Jason povesteste:




Josh veni pe la mine dupa-masa urcand pe scara laterala asa ca atunci cand intra pe geam ma sperie groaznic.

-Vrei sa ma omori? Am intrebat.

-Nu credeam ca o sa te sperii asa tare.

-Ce m-ai linistit.

-Nu mai fi asa ironic. Spuse asezandu-se pe canapea.

-Vrei o tigara? Am intrebat luand pachetul de pe noptiera.

Chiar daca i-am spus mamei ca nu mai fumez asta nu inseamna ca nu savurez cate o tigara din cand in cand.

-Nu, mersi. Nu mai fumez fiindca nu-I place lui Nelly.

-Oh, nu mai fumez fiindca nu-I place lui Nelly. L-am imitat cu o voce pitigaiata.

-Ha ha. Omule, canapeaua ta miroasea a…flori si…prajituri?! Schimba repede subiectul.

Jordin a stat aseara pe canapea si este posibil sa se fi impregnat parfumul ei in ea.

-Fabulezi. Am spus.



Josh nu mai tacea din gura de vreo 2 ore incoace. Povesteste incontinuu despre Nelly si cat este ea de perfecta. Ma scotea din minti asa ca fiind super plictisit am iesit pe scarile laterale la o tigara. Josh ma urma si lua si el o tigara pe care o aprinse.

-Parca spuneai ca nu mai fumezi? Am intrebat curios ridicandu-mi sprancenele.

-Mda, dar mi-ai facut pofta. Asta nu inseamna ca sunt fumator.

Mi-am dat ochii peste cap stiind ca Josh nu poate nici sa vrea sa se tina de o promisiune.

Am aruncat o privire spre geamul de la camera lui Jordin si m-am ratacit in ganduri. Ma gandesc non-stop la ea si asta poate sa ma rupa de realitate uneori.

-Hello! Esti bine? Intreba Josh agitandu-si mana in fata mea.

-Da. Sunt bine. Am revenit la realitate.

-Ar cam trebui s-o sun pe Nelly. N-am mai sunat-o de 2 ore. O sa se ingrijoreze.

-Doua ore. Nu-mi vine sa cred ca n-ai sunat-o de 2 ore. Am ironizat eu situatia.

-Nu mai face misto.

-Ok, ok.

Eu ce sa zic cand n-o vad pe Jordin mai mult de jumatate de zi.



Josh se duse acasa dupa vreo 20 de minute, iar eu am ramas cu mormanul de teme si cu asteptarea serii. Mai sunt cateva ore, iar eu nu mai suport. Nu ma pot concentra si simt ca o iau razna.



Nu mai este mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu