luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 9 Partea 2

Jason povesteste:




Ceasul tipa ametitor de brusc si ma trezi din somnul adanc in care eram cufundat impreuna cu Jordin. Mi-am intins mana sa-l opresc si imediat ce am gasit butonul potrivit tipatul asurzitor inceta. Am aprins lumina deoarece nu se lumina inca afara. M-am uitat apoi spre Jordin si am constatat ca si ea ma priveste la randul ei.

-Cum te simti? Am intrebat ridicandu-ma in capul oaselor si frecandu-ma la ochi.

-Mult mai bine. raspunse ragusit. Tu?

-Cred ca la fel. Am spus privindu-I cearcanele care aproape disparusera.

-Trebuie sa plec. Spuse dintr-o data ridicandu-se din pat.

Scotoci prin ghozdan si scoase periuta rosie de dinti cu care se ascunse apoi in baie.

Ramas singur am lenevit privind tavanul gandindu-ma la cat de bine ma simt dupa somnul de mai devreme.

Dupa 10 minute iesi Jordin din baie imbracata cu nelipsitul hanorac. Era inca adormita, la fel si eu. Se indrepta spre ghiozdan de unde scoase obisnuita cutie neagra cu scris argintiu pe care scria numele meu si numele prajiturii. O puse pe noptiera langa mine apoi zambi si spuse:

-Sper sa-ti placa. Apoi se intoarse si o zbughi afara pe geam.

M-am ridicat si eu din pat si m-am dus la baie dupa ce am privit vreo cateva minute cuta cu prajituri pe care o voi savura imediat dupa o tigara. N-am mai fumat una de 2 zile si simt nevoia sa-mi umplu plamanii cu fumul toxic, dar euforic.

Fiind duminica si mama si tata erau acasa. Ma simteam bine asa ca am iesit in bucatarie unde am luat micul dejun cu ei cea ce n-am mai facut de vreo 2 ani.

-Cu ce ocazie? Intreba mama surprinsa.

-Nu stiu. Ma simt mai bine. am spus ridicand din umeri.

-Ma bucur ca ti-ai mai revenit. Spuse tata zambind.

-Mai fumezi? Intreba mama suspicioasa.

Am ezitat. Excluzand tigara de mai devreme n-am mai fumat de 2 zile asa ca am sa le raspund scurt:

-Nu prea. N-am mai fumat de vreo 2 zile.

Mama zambi si stiam ca este multumita. Nu prea ii placea ca fumez, nici tatei, dar stiau ca nu pot face nimic sa ma opreasca sa-mi consum viata cu tigari.

In timp ce mancam am mai povestit cu ei diferite chestii din care am aflat ca tata a primit premiul de “Cel mai bun pediatru!” care se afla in biroul lui. Evident ca daca nu m-am mai intalnit cu el si nici n-am mai dat prin biroul lui n-am avut cum sa aflu. L-am felicitat si imediat ce am terminat de mancat am intrat in biroul lui si i-am admirat premiul.

Am mai aflat si ca mama va pleca impreuna cu clasa ei de balet la un concurs in L.A. peste o saptamana. Mama danseaza excelent si o admir pentru asta.

Ma bucur ca am revenit la viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu