vineri, 29 ianuarie 2010

Capitolul 13 Partea 1

Capitolul 13


Jordin povesteste:



Faza din curte a fost de-a dreptul naspa si stiu ca am facut o greseala colosala. Stiu ca Jason este suparat pe mine, iar Nelly este furioasa. Si mai stiu si ca toata scoala va barfi pe tema asta vreo 3 zile.

Am hotarat sa cad in lumea tacerii si a ignorantei cu care cunt obisnuita. Mi-am tras gluga pe cap si mi-am bagat mainile in buzunar imediat ce Nelly se departa de noi si am ramas doar eu cu Jaosn. Ciudat este ce Nelly a scos un pachet de tigari si apoi a aprins una. Nu stiam ca fumeaza, dar nu cred ca mai conteaza.

M-am asezat pe banca cea mai apropiata si am stat singura vreo cateva minute bune privind doar in jos in timp ce milioane de ganduri stupide referitoare la scena de mai devreme. Am decis sa le ignor si a fost mai bine asa.



Nici restul oamenilor din scoala nu au fost mai blanzi. Se holbau intr-o veselie la mine in timp ce treceam pe holuri sau stateam la ore. Era enervant, dar am decis sa nu ii bag in seama. N-am vorbit nici macar cu Nelly care inca era suparata rau pe mine.



In drum spre casa n-am scos o vorba si nici Nelly. Ajunse in casa ea se baga in camera de unde n-a mai iesit decat sa-I deschida usa lui Josh care reaparu supa 30 de minute. Eu am stat in bucatarie privind peretii si gandindu-ma la ce sa mai gatesc. Mi-ar placea sa-I gatesc pentru Jason insa cred c a ar fi total deplasat asa ca ma rezum doar la prajituri.



Taylor veni acasa pe la ora 15:00 si intra direct in bucatarie. Eu tocmai faceam pestele inabusit asa ca isi dadu jos sacoul, isi sufulca manecile si imi dadu o mana de ajutor. In timp ce facea sosul de rosii ma intreba:

-Unde-I Nelly?

-In camera ei.

Nu mai avea rost sa pomenesc de Josh pentru ca stiam ca deja a rupt-o la fuga pe scarile laterale imediat ce a intrat Taylor pe usa.

-Esti suparata?

-Eu? Nu, insa Nelly banuiesc ca da.

-O sa-I treaca. Spuse ea zambind.



Dupa ce am terminat de gatit aparu si Nelly in bucatarie pentru a ma chema sa vorbeasca ceva cu mine. Am urmat-o pana in camera ei unde isi ceru foarte frumos scuze pentru iesirea ei de azi.

-Te rog din suflet sa ma ierti, insa nu prea pot sa te las sa umbli cu Jason. Nu-mi place fata lui si tu sti asta. Stai departe de el. Pentru linistea mea sufleteasca.

-OK. Am spus sec si am zambit.

Ea a zambit inapoi si cam asta a fost.



Tata veni pe la 19:00 chiar cand impreuna cu Taylor si Nelly puneam masa pentru a lua cina.

-Buna! Fetele mele preferate pun masa. Ce priveliste linistitare dupa 12 ore de tipete disperate ale unei nebune acuzata de adulter (v-am spus ca tata este avocat?).

Taylor il saruta apoi puse tacamurile mai departe pe masa.



Tata poate sa fie foarte amuzant cand vrea, iar aceasta seara a fost una foarte amuzanta pentru el. A destins toata atmosfera cu glume de tot felul si facand misto de unii clienti stupizi pe care-I are.



Abia astept sa merg la Jason, dar nu-mi place ca va trebui sa purtam interminabila discutie despre scena de azi. Asta este in definitiv. Voi trece si peste asta.

-Ce faci? Intreba Nelly in timp ce ma ajuta sa duc vasele murdare in chiuveta.

-Am sa strang pe aici si am sa fac prajituri. Tu?

-Shhhtttt. Sasaii Nelly punandu-si un deget la gura tuguiata. Vreau sa merg sa dorm cu Josh, dar trebuie sa ma ajuti. Sa nu-I lasi sa intre in camera dupa 10 ca sa nu se prinda. Le spui ca dorm.

Ironia sortii. Draga mea nu esti singura care fuege. Am ras in sinea mea, insa m-am decis s-o ajut. In fond, nici ea nu m-a parat cand m-a prins ca am stat toata noaptea in parc.

-La ce ora te intorci?

-Pe la 06:00.

-Ok. Nici o problema. Succes!

-Mersi. Spuse zbughind-o in camera ei unde se pregati (banuiesc).

Va fi o poveste buna pentru mai tarziu.



M-am apucat de prajituri si pe la 21:45 veni Nelly sa cerceteze daca nu o prinde nimeni. Era imbracata in trening negru parca ar fi vrut sa jefuiasca o banca. Veni apoi in bucatarie unde ma anunta ca pleaca. Am ajutat-o sa iasa pe scarile laterale si i-am luminat “drumul” cu o lanterna sa nu pice.


Imediat ce a ajuns jos cu bine si a disparut cu masina am impachetat prajiturile, am pus portia lui Jason in ghiozdan, mi-am luat hanoracul si am incuiat usa dormitorului nostru inainte sa ies afara, dar nu inainte sa ma asigur ca ai nostrii au intrat in camera lor.



Am inceput sa facem amandoua un obicei in a nu mai dormi acasa ci prin alte paturi. La propriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu