luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 8 Partea 1

Capitolul 8


Jordin povesteste:



Cand am deschis ochii era deja dimineata. M-am uitat in jurul meu si am constatat ca sunt tot in foisor…impreuna cu Jason. Mana mea dreapta este in mana lui, iar el inca doarme. N-am avut deloc vise chiar daca asteptam sa inceapa din clipa in clipa, insa nu au aparut.

Am incercat sa-mi scot mana din mana lui Jason, insa el se trezi. Ridica capul de pe masa si se uita la mine. Nu mai avea cearcanele vinete, ci doar usor adancite. Arata mai bine datorita somnului binemeritat.

-Buna dimineata! A spus el. Avea vocea usor ragusita.

-Buna! Si a mea este tot la fel.

-Ai avut vise? Intreba el.

-Nu. Am dat din cap. Tu?

-Nu.

Ciudat. Nici unul dintre noi nu a visat nimic.

-Crezi ca este din cauza ca am…dormit impreuna? Intreba el.

-Tot ce se poate. Am spus. Dar a fost un somn bun si odihnitor.

-Interesant. Ar trebui sa mergem acasa. Este 8 dimineata deja. A spus uitandu-se la ceas.

-O idee buna. Am spus ridcandu-ma.

Nu stiu ce vor zice ai mei ca am lipsit atat, nici ce le voi spune eu cand ajung. Am nevoie de o scuza buna.



-Crezi ca…am mai putea face asta o data? Intreba stanjenit Jason in timp ce treceam strada.

Am stat o clipa sa ma gandesc. Ar fi o idee buna mai ales datorita efectelor benefice.

-Am putea, dar nu in foisor. Nu ma incanta.

-Da. Spuse el gandindu-se. Am putea sa o facem…la mine in camera. Spuse el tot stanjenit.

-Oook, dar cum ajung eu acolo? Am intrebat.

Treaba asta seamana cu evadarea din puscarie, doar ca eu trebuie sa ajung intr-un loc nu sa ies din el.

-Vei vedea. Spuse luand-o prin spatele blocului. Uite. A aratat in sus. Acela este geamul de la camera mea, iar acela, a aratat mai inspre dreapta, este geamul de la camera ta.

-De unde sti? Am intrebat.

-Nu este greu, mai ales cand colinzi scarile laterale destul de des.

-Cat de des? Am intrebat.

-Foarte. A spus. Si Josh practica sportul asta.

-Interesant. Am spus.

-Vei face, daca vrei sa dormi bine, nu-I obligatoriu, prima incercare deseara. Pe la 10? A intrebat.

-Ok. Ne vedem la 10. Am spus mergand spre intrarea principala.

El nu intra asa ca am intrebat:

-Unde pleci?

-Dupa masina.

Am dat din cap si am intrat.



Am intrat in casa si m-am descaltat. Nu era nimeni nici in sufragerie nici in bucatarie. Tata si Taylor, banuiesc, sunt la servici, dar Nelly? Am mers catre camera noastra. Usa era incuiata. Nu o incuie niciodata. Nu are motive. Am batut la usa sa ma lase sa intru.

Nelly deschise usa doar in lenjerie intima. Am facut ochii mari si am intrebat:

-Ce faci?

-Shh! A susotit ea.

-De ce shh? Am intrebat.

-Pentru ca…a spus deschizand usa cat sa vad ca in patul ei doarme…Josh?!

Ce cauta Josh aici?!

-Ce cauta Josh aici? Am intrebat.

-Vorbim in bucatarie. Spuse inchizand usa dupa ea.



Ajunse in bucatarie i-am aruncat o privire intrebatoare:

-Nu, n-am facut sex, doar ne-am sarutat. A spus dandu-si ochii peste cap.

-Aha. Am spus.

-Dar tu unde ai fost toata noaptea? A intrebat.

M-a prins in colt. Eu ce-I zic?

-Am stat in parc.

-Singura? Intreba ridicandu-si sprancenele.

-Da. Nu ma simteam bine la petrecere.

-Biiine. Sa spunem ca te cred. Dar nu ma spui asai?

-Nu, dar nici tu pe mine.

-Ok.



Dupa cateva minute aparu Josh gata imbracat. Eu faceam micul dejun asa ca i-am pus si lui o farfurie zambind. Planul nostru a functionat. Zambi si el, dar nu stia de ce. Nelly statea langa el la masa si ii zambea.

Dupa ce m-am asezat si eu la masa Nelly ne-a facut prezentarile:

-Josh, ea este Jordin, sora mea vitrega. Jordin, el este Josh, iubitul meu.

-Ce repede va miscati. Am spus razand.

Abia astept sa afle Jason despre toate astea.

-Pofta buna! Am spus.

-Mersi! Au spus Nelly si Josh la unison.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu