vineri, 22 ianuarie 2010

Capitolul 11 Partea 2

Jason povesteste:




Ceasul acela stupid tipa ingrozitor si imi venea sa arunc cu el in perete sa taca, insa l-am oprit calm stiind ca Jordin este langa mine si nu pot sa par un nebun. As speria-o. Jordin ofta inca tinandu-ma de mana. Nici eu nu vreau sa ma trezesc inca, dar nu prea avem incotro.

Am aprins lampa de pe noptiera mea si am privit-o apoi pe Jordin mergand la baie impreuna cu periuta ei portocalie de dinti.

Dupa ce a inchis usa dupa ea m-am ridicat si mi-am frecat bine ochii. Mi-am amintit brusc ca este luni si ca trebuie sa merg la liceu. Va fi greu mai ales ca nu pot sa vorbesc cu Jordin mai deloc fiindca ar parea ciudat ca cei doi ciudati ai scolii vorbesc intre ei. Iar Josh nu trebuie sa afle deloc despre mine si Jordin deoarece i-ar spune si lui Nelly, iar ea m-ar castra asa ca nu risc.

Jordin iesi din baie un pic trista, probabil, fiinca I s-au stricat acele bucle lucioase pe timpul somnului. Imi placeau buclele ei si mi-as dori sa-si mai faca asemenea bucle. Se indrepta spre canapea, acolo unde isi lasase ghizdanul, si scoase din el obisnuita cutie neagra cu prajituri. O puse pe noptiera mea apoi se apleca spre mine si sopti:

-Sper sa-ti placa. Apoi zambi si se indrepta spre geam.

Am privit-o cum deschise geamul si dadu sa iasa, insa se intoarse scrutand camera cu privirea cautand ceva. Am observat atunci ca nu are hanoracul negru pe ea. Era doar in tricoul alb pe care-l poarta deobicei sub hanorac. Pielea ei era alba, aproape transparenta, dar preferam sa o vad asa decat cu acel hanorac pe ea.

Isi gasi haina pe canapea. Se duse si-l lua apoi il imbraca repede zburlindu-si si mai tare parul. Isi puse si gluga chiar daca mie nu-mi place. Imi zambi si iesi repede afara disparand in intuneric.

M-am ridicat si am inchis geamul apoi m-am dus la baie sa ma pregatesc de scoala.



Dupa ce m-am imbracat am iesit in bucatarie unde am gasit un bilet lipit pe frigider. In el scria ca mama a plecat deja in L.A. impreuna cu clasa ei de balet la acel concurs, iar tata avea tura de la ora 6.

Mi-am facut un sandvis pe care l-am mancat cu pofta dupa mult timp in care n-am mai mancat nimic cu pofta. Se facuse foarte repede 07:30 asa ca trebuia sa ma grabesc sa-l iau pe Josh si sa mergem la cursuri.

Mi-am luat haina, m-am incaltat, iar apoi am iesit si am incuiat usa. In momentul in care m-am intors sa merg spre lift iesi si Nelly impreuna cu Jordin din apartamentul vecin. Pana ce Nelly incuie usa Jordin imi zambi cald si-mi facu semn cu mana sa ma indrept spre iesire deoarece Nelly nu are chef de nimic azi. I-am zambit inapoi si m-am conformat cererii ei.

Am apasat butonul liftului si am asteptat cu mainile in buzunar. Liftul veni repede si imediat ce am intrat in el au intrat si Jordin cu Nelly. Nelly era bosumflata si nu ma baga in seama asa ca m-am rezemat de peretele din spate al liftului. Jordin se rezema si ea langa mine deoarece Nelly era prea preocupata de nervii ei decat ne cine se mai afla in lift cu ea.

Am intrebat-o mimand cu buzele si ridicand din umeri de ce face Nelly asa urat fiindca tocmai incepu sa bata cu talpa in podeaua liftului. Jordin mima numele lui Josh apoi isi dadu ochii peste cap si zambi. Era clar: Josh avusese prima contradictie cu Josh. Am zambit si eu apoi usile liftului s-au deschis la parter.

Nelly iesi in tromba, iar Jordin se duse dupa ea imediat ce imi facu cu mana. Am salutat-o si eu apoi m-am indreptat spre iesire.

M-am urcat in masina si m-am dus catre apartamentul lui Josh. Acolo, pe trotuar, i-am surprins pe Nelly si pe Josh sarutandu-se gretos, cred ca in semn de impacare, iar Jordin se intoarse cu spatele la ei rezemandu-se de usa de pe partea pasagerului. Observandu-ma imi zambi din nou si isi schimonosi fata in semn ca nu-I prea convine ce vede.

Am iesit din masina si m-am rezemat de capota. Josh termina gretosenia repede apoi veni spre mine in timp ce Nelly si Jordin plecau cu masina de fite spre liceu.

-Buna! Spuse Josh bine dispus.

-Gretos, Josh. Am spus eu strambanu-ma.

-Ei, si? Ridica din umeri in timp ce se urca in masina.

Mi-am dat ochii peste cap apoi am urcat la volan. In drum spre scoala Josh numai nu tacea din gura. Subiectul: Nelly. Ma dispera la maxim. Stresant rau, baiatul.



Cand in farsit am ajuns la liceu tacu si el din gura. Iesi repede din masina si se indrepta spre Nelly care mergea impreuna cu Jordin spre intrare. Nelly pleca cu Josh, iar Jordin ramase singura pe mijlocul trotuarului.

Am iesit din masina si mi-am spus ca daca as vorbi cu ea nu s-ar rupe cerul. Ajuns langa ea am intrebat-o:

-Ce-a fost cu Nelly mai inainte?

Ea zambi si-mi raspunse:

-S-a contrazis cu Josh din cauza ca nu a vrut sa vina cu masina ei la scoala. Josh a spus ca nu te poate trada in halul asta.

Am ras si m-am gandit ca prin creierul acela gol a lui Josh era si un gram de judecata. Am fost mandru de el.

Imediat ce ne-am zambit, din nou, aparura prietenele lui Nelly, iar eu mi-am continuat brusc drumul spre intrare privind inapoi cum au luat-o pe saraca Jordin, la propriu, si au tarat-o dupa ele pana in clasa.



Va fi dificil sa nu pot vorbi cu ea si nici sa ma apropii de ea in preajma lui Nelly si a prietenelor ei fitoasa si nici macar in preajma lui Josh ca la cat de bleg e baiatul ma toarna imediat lui Nelly.



Va trece repede, sper!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu