luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 5 Partea 1

Capitolul 5


Jordin povesteste:



-Cu ce te imbraci azi? Am intrebat-o pe Nelly din baie.

Ea aparu in usa foarte surprinsa si spuse:

-Nu-mi vine sa cred ca intrebi de haine.

-Nici mie, dar sunt foarte curioasa.

-De ce anume? Intreba confuza.

-Ai haine verzi in dulap?

-Da. De ce? intreba total pierduta.

-Pentru ca vreau sa mergi azi imbracata in verde la scoala.

-Ma imbrac in verde doar daca schimbi hanoracul. Spuse ea incucisandu-si mainile la piept.

-Si daca nu-mi iau hanoracul cu ce vrei sa ma imbrac? Am intrebat.

-Pai, ai putea sa-ti iei un pulover. Hai sa zicem un pulover negru cu dungi gri. Spuse ea din dulap. Am puloverul asta de o vesnicie si nu l-am purtat niciodata pentru ca nu-mi placeau culorile, dar daca tie iti plac culorile sobre atunci este perfect. Spuse ea in timp ce mi-l puse pe langa corp sa verifice daca este potrivit.

-Oh, bine. am oftat eu dandu-mi ochii peste cap.

Nelly era foarte multumita de reusita ei in a-mi schimba macar putin tinuta, dar ea nu stia ca eu oricum maine am sa schimb puloverul inapoi pe hanorac.

Se baga din nou in dulap si scotoci bine peste tot apoi arunca pe pat un pulover verde inchis tricotat, o pereche de blugi verzui si niste cizme de lac verde inchis.

-Ce zici de astea? Intreba ea aruncandu-se pe pat.

-Perfect. Am spus multumita.

In timp ce ea se duse sa se imbrace eu mi-am schimbat hanoracul pe pulover spunandu-mi ca n-am sa mor o zi (sper!).

-Iti sta perfect. Ma admira Nelly iesind din baie.

Pe langa toate chestiile verzi de pe ea a mai asortat si o bentita verde deschis, colier, bratara si inel (verzi) si o esarfa verde deschis cu negru.

-Cum arat? Intreba ea facand pe diva.

-Perfect! Am exclamat eu.

Ea nici nu stia ce o asteapta la scoala.



Nelly parca in locul obisnuit, dar ceva era diferit. Josh era foarte absorbit de tinuta verde a lui Nelly. Jason zambi atunci cand ii batu in geam apoi se uita la mine si mima din buze “perfect”. I-am zambit inapoi apoi am tras-o pe Nelly de bluza sa iasa din masina.



Mergeam spre orele de biologie impreuna cu Nelly si Stephanie cand l-am observat, pe trotuarul opus, pe Jason. Imi intalni privirea, dar apoi se feri intorcandu-se sa arunce mucul de tigara la gunoi. Josh era topit dupa Nelly, dar tot nu ii spuse nimic, iar Nelly era foarte incantata ca a reusit sa-mi schimbe tinuta. Imi lipsea gluga de pe cap, dar acesta este pretul pe care-l platesc pentru a-I apropia pe Josh si pe Nelly.



La inceputul primei ore de biologie, profesorul ne anunta:

-De azi incepand va voi grupa baiat-fata pentru diferite experimente pentru tot restul anului.

-Sper sa pic cu Josh. Se entuziasma Nelly pe cand eu eram ingrozita de partea cu “baiat-fata”.

Profesorul anunta grupele:

-Nelly Williams – Josh Sparks.

Cand Nelly auzi numele partenerului o lua cu lesin.

-Stephanie Swift - Zac Armstrong. A fsot anuntul urmatoarei grupe.

-Jordin Williams – Jason Dirnt. In prima faza, auzindu-mi numele m-am speriat apoi auzindu-I numele lui Jason m-am mai linistit.

M-am ridicat de pe scaun apoi i-am soptit lui Nelly:

-Bafta!

-Mersi!

M-am asezat langa Jason apoi m-am intors catre el si am spus:

-Vad ca planul tau cu “sa nu vorbim la scoala” nu functioneaza perfect.

-Mie-mi spui. Spuse el dandu-si ochii peste cap. Dar ma bucur ca l-a pus pe Josh cu Nelly. Spuse el zambind.

-Mda.

Lua apoi un biletel si-mi scrise:

“Imi place puloverul tau ”

Mi-l intinse in asa fel incat sa nu observe profu’.

“Mersi! ”

I-am scris eu inapoi.



La cantina Chester inca mai tot roia in jurul meu de-mi venea sa-l pocnesc cu urmatoarea ocazie. Norocul lui ca am fobiile mele.

-Nu-mi vine sa cred ca stau cu Josh la biologie. Se zbantuii Nelly. Si nu-mi vine sa cred cum de ai picat tu cu Jason. Se stramba ea.

-No coment. Am spus si mi-am continuat lectura cartii “Ceva albastru”.

Am aruncat o privire catre masa lui Jason, dar el avea capul pe masa ascultandu-l pe Josh cum povesteste de zor. Cred ca-l scoate din minti. Am zambit in sinea mea.



-Vi la petrecerea de vineri seara? Ma intreba Chester.

-Am eu fata de petrecere? L-am intrebat indignata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu