luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 9 Partea 1

Capitolul 9


Jordin povesteste:



Se facuse deja ora 21:00 si Nelly plecase la o intalnire cu Josh, iar tata si Taylor mai aveau de rezolvat niste hartogarii de la serviciu asa ca am inchis usa de la bucatarie in urma mea in timp ce ma gandeam ce fel de prajituri sa fac in seara asta.

M-am hotarat sa fac o reteta simpla, dar gustoasa.

Am terminat in jurul ore 21:50 asa ca m-am grabit sa impachetez prajiturile in cutiile lor speciale. Dupa ce am terminat de le impachetat am pus cutia lui Jason in ghiozdan. Nu mi-am luat nu stiu ce lucruri cu mine, doar periuta de dinti. Nu cred ca voi fi in stare, inca, sa ma imbrac in pijamale in preajma nimanui.

Am aruncat o privire prin casa sa vad pe unde-mi sunt parintii si i-am gasit in camera lor band vin rosu si alintandu-se. Acest lucru mi-a amintit de cat de bun si de iubitor a fost Jeremy la inceput, dar am facut repede gandul sa dispara. Am intrat in camera mea si mi-am luat hanoracul, mi-am tras gluga pe cap si mi-am pus ghiozdanul in spate. Am deschis fereastra si am iesit in aerul rece si umed de noiembrie.



Eram destul de sus si nu prea imi permiteam sa ma uit in jos. Fereastra lui Jason era la 3 m. distanta asa ca am ajuns repede acolo. Am constatat apoi ca geamul era inchis, iar eu nu trebuie decat sa intru.

Am intrat in camera lui si m-am simtit ciudat. Peretii albastrii si mobila putina, dar bine asezata dadea camerei un aer aparte. Imediat ce am aruncat o privire prin camera am sesizat ca Jason nu era acolo asa ca ciudatenia simtita inainte se transforma in nevoia imediata de a sta jos. Mi-am pus ghozdanul langa canapeaua de piele neagra si mi-am dat jos gluga apoi m-am asezat cercetand camera din priviri.



Dupa cateva minute aparu si Jason trantind usa in urma lui. Se intoarse si ma observa apoi zambi relaxandu-si fata. Era suparat si sper ca nu pe mine.

Isi lua caietul cu notite si iPod-ul de pe un raft al apoi mi se adresa:

-Scuze ca am intarziat. A venit frate-meu Mike in “vizita”. Spuse adaugand ghilimelele in aer.

-Nici o problema.

-Vrei sa asculti niste muzica? Intreba intinzandu-mi iPod-ul.

-Sigur. Am spus in timp ce I l-am luat din mana.

Se aseza apoi pe pat cu picioarele incrucisate si-si deschise caietul cu schite. Ma privi lung apoi incepu sa schiteze ceva.

Am dat drumul la iPod si am ales din playlist “All the right moves” se la One Republic. Am ascultat melodia in timp ce il priveam cum schiteaza. Am observat apoi colectia de carti pe care o avea. Nu erau clasici, dar copertile spuneau ca sunt interesante asa ca m-am ridicat si m-am indreptat spre raftul cu carti in timp ce Jason ma uirmari cu privirea.

Am ales o carte cu coperti negre si subtire. Am studiat-o bine apoi m-am intors pe canapea cu ea intentionand s-o citesc.

Era interesanta, dar n-am fost in stare sa citesc doar primele 20 de pagini deoarece somnul m-a ajuns si nu mai rezistam.



Am inchis cartea si am pus-o inapoi pe raft. Jason facuse acelasi lucru cu caietul de schite, iar apoi ma intreba:

-Vrei sa ne culcam?

Am dat din cap si m-am dus sa-mi scot periuta de dinti din ghiozdan apoi m-am indreptat spre baie. Baia lui era albastra si spatioasa. M-am privit in oglinda si am vazut ca nu arat tocmai bine si m-am hotarat sa fac ceva in privinta asta cat de curand.

M-am spalat pe dinti si pe fata apoi am iesit din baie punandu-mi periuta inapoi in ghiozdan. Jason se ridica de pe pat si se duse si el la baie timp in care eu m-am descaltat si mi-am dat hanoracul jos ramanand doar in bluza alba pe care o port deobicei pe sub haine.



Mi-am incrucisat picioarele si am asteptat 2 minute pana cand Jason iesi din baie. Se indrepta spre pat apoi se aseza pe partea opusa careia stateam eu. Se uita la mine si stiam ca se uita la pielea mea superalba. Ca sa-I distrag atentia de la albiciunea mea am intrebat:

-Cum facem?

El se gandi putin apoi se culca pe o parte cu fata la mine. I-am urmat exemplul si m-am culcat si eu pe o parte cu fata la el. Jason setase ceasul sa sune la ora 5 dimineata pentru a avea timp sa ajung in camera mea fara sa o trezesc pe Nelly. Stinse lampa aflata pe noptiera apoi, in intuneric, imi cauta mana. Imediat ce mi-o gasi si ma atinse luandu-mi mana in palma lui am simtit cum toata linistea din lume se afla in camera cu noi doi in acel moment.



Inainte sa adorm m-am gandit la ce fac. Sunt in patul lui Jason si incerc sa adorm. Nu sunt foarte sigura ce se va intampla in continuare, dar cert este ca voi mai avea nevoie de somn si cred ca si Jason la fel. Nu facem nimic ilegal, dar nu cred ca cineva ar fi de acord cu ce facem in afara de noi doi. Suntem doi ciudati care nu pot sa doarma unul fara celalalt. Splendid. Oricine ar afla ne-ar da imediat calificativul de nebuni obsedati si ciudati.



Jason poate fi un prieten bun, insa nu prea stiu cat timp. Maine va fi o noua zi in care voi avea nevoie de somn asa ca voi mai da pe aici. Intrebarea este unde se va ajunge. Nu cred ca voi putea vreodata sa dorm fara compania lui Jason si asta nu va dura oentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu