sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Capitolul 12 Partea 1

Capitolul 12


Jordin povesteste:



N-am stiut de ce se intoarce Jason brusc si isi continua drumul spre intrare, insa cand m-am intors si le-am vazut pe Stephanie si pe Joanne venind vesele spre mine am inteles de ce. Mi-au facut cu mana, iar eu am zambit politicoasa. Ajunse langa mine m-au atras atentia:

-Ce se mai mozoleste Nelly cu Josh. Spuse Stephanie zambind si arantand spre capota masinii lui Nelly unde se producea scarbosenia.

Am ridicat indiferenta din umeri si mi-am continuat drumul spre intrare, insa Joanne ma striga si am fost nevoita sa ma intorc spre ele.

-Da. Am spuse plictisita tragandu-mi gluga de la hanorac peste cap.

-Ce ti-a zis Jason mai inainte?

Oh, nu-mi vine sa cred ca m-au vazut. Dar in fond, de ce sa le spun adevarul.

-Nici n-a vrobit cu mine.

-Cum spui tu, dar sa sti ca noi am vazut. Spuse Stephanie ranjind.



Mi-am continuat drumul spre laboratorul de biologie indiferenta, iar atunci cand am ajuns in fata usii mi-am adus aminte ca la cele 2 ore de biologie de azi voi sta langa Jason. Acest lucru mi-a mai inseninat privirea asa ca mi-am dat jos gluga de pe cap si am pasit in clasa.

La banca noastra statea Josh palavragindu-I ceva lui Jason, insa se vedea de la o posta ca Jason il ignora complet. M-am victimizat si mi-am luat fata de nervoasa pe care o folosesc foarte rar. M-am indreptat spre banca si mi-am aruncat zgomotos ghiozdanul pe podea. Jason ridica ochii spre mine si se holba mirat la mine. Eu l-am privit direct in ochi apoi m-am asezat pe scaun, mi-am incrucisat mainile pe banca si mi-am pus capul pe ele.

Josh se duse imediat la banca lui si o astepta cuminte pe Nelly care urma sa vina imediat.

-Ce faci? Intreba soptit Jason cu o urma de amuzament in glas.

Am ridicat capul de pe masa zambind si i-am raspuns:

-I-am dat lui Josh un motiv sa nu te mai plictiseasca.

-A fost o idee buna.

-Mersi. Am spus si imediat ce am incheiat intra Nelly pe usa si ma cauta din priviri.

I-am luat repede caietul lui Jason din fata, apoi creionul si am inceput sa mazgalesc ceva nedeslusit pe coperta acestuia. Imediat ce observa ca ma plictisesc se indrepta spre Josh cu un zambet mai mult sau mai putin prefacut pe fata.

Imediat ce nu mai putea sa ne vada i-am inapoiat caietul si creionul lui Jason si mi-am cerut scuze pentru mazgalelile de pe el.

-Nu-I nimic. Spuse zambind.

Ora a decurs normal in afara faptului ca atunci cand a spus profu’ ca trebuie sa ne intepam cu un ac in deget si sa ne punem sangele pe o chestie ca si o sugativa sa ne descoperim grupa mi-a venit rau. Am rezistat pana ce a trebuit sa ma intepe Jason. Atunci m-am ridicat, m-am scuzat si am fugit la baie.

Nelly venise dupa mine imediat si ma gasi uitandu-ma in oglinda. Eram foarte palida si plictisita si in plus ma simteam foarte rau.

-Eu zic sa pleci acasa. Imi spuse ea soptit in timp ce ma mangaie pe spate linistitor.

-Nu. Incep sa ma simt mai bine. Am spus.

Ne-am intors amandoua in clasa, iar eu am fost scutita de exercitiul respectiv. Jason se arata realmente ingrijorat, dar i-am zambit in semn ca sunt bine.



La pranz m-am asezat in locul obisnuit si mi-am scos cutia cu prajituri identica cu a lui Nelly si a lui Jason pe care am observat ca le-a adus cu el de data aceasta.

Statea singur la masa la care statea cu Josh, insa Josh se muta la masa noastra din pricina lui Nelly. Manca singur din prajiturile lui in timp ce privea trist spre Josh care facea aceeasi gretosenie ca si azi dimineata cu Nelly, iar spre mine se uita zambind. Imi venea sa ma duc sa ma asez langa el, insa nu prea aveam cum. Ar fi nefiresc.

Chiar in clipa in care ma gandeam si mai intens la el aparu Chester. Baiatul acela este chiar obsedat si-mi vine uneori sa-I dau vreo doua.

-Salut! Imi spuse.

Eu mi-am dat ochii peste cap, mi-am pus picioarele pe masa si mi-am continuat cartea in semn ca nu am chef de fata lui. El nu se clinti un centimetru din fata mea, insa cand m-am uitat la Jason el radea pe infundate si mai sa se inece cu o bucata de prajitura.

-De ce nu vrei sa vorbesti cu mine? Intreba Chester dezamagit.

M-am uitat mai bine la el apoi mi-am continuat cartea. El nu pleca nici de data asta si simteam privirile celorlalti de la masa atintite asupra mea.



Dintr-o data la masa lui Jason aparu Angelina. Aceeasi tarfa de Angelina pe care am pocnit-o la ora de sport. Se aseza lasciv in bratele lui Jason si incepu sa-l dezmierde chiar daca Jason incerca sa o dea jos de pe el. Atunci mi-am luat picioarele de pe masa, m-am ridicat si m-am uitat adanc in ochii lui Chester nervoasa, l-am dat la o parte apoi am mers cat de calma am putut spre ea.

Din dorinta de a-l scapa pe Jason de afurisita aceea m-am dus in spatele scaunului lui si i-am intors capul spre mine apoi l-am sarutat cate de bine am putut eu exceptand faptul ca n-am mai sarutat in viata mea un baiat. Angelina se ridica indignata de pe el si batu cu ambele picioare in pamanta, iar eu mi-am continuat sarutul. Stiam ca toata lumea din cantina se uita la noi si in special Nelly care cred ca ar fi in stare sa-l rupa in bataie pe Jason, si pe Josh daca trebuie, ca sa-l faca sa nu se mai apropie de mine, insa am ignorat toate privirile si mi-am incalcit degetele in parul lui Jason, iar el imi cuprinse mijlocul.

Un sarut pe cinste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu