luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 5 Partea 2

Jason povesteste:




Josh numai nu tacea din gura. Imi venea sa-l pocnesc, dar m-am abtinut pentru binele meu.

-E cea mai tare. Nu-mi vine sa cred ca profu’ m-a pus intr-o grupa cu ea.

-Nici mie. Am raspuns plictisit punandu-mi capul pe banca nu inainte sa arunc o privire catre masa la care statea Jordin. Era enervata de Chester (ca de obicei) si bazaita de Nelly.

-Sti ce nu inteleg? Intreba Josh.

-Ce?

-Cum de ai picat tu cu Jordin.

-Sa nu-ti prajesti creierii gandindu-te prea intens.

-Ha ha. Se bosumfla Josh.



Dupa vreo cateva minute parau Chester la masa noastra.

-Vreti sa veniti la petrecerea pe care o dau vineri?

-Va fi si Nelly acolo? Intreba Josh.

-Da amorezule. Dar tu, Jason. Vi?

-De ce?

-Asa.

-Ma mai gandesc. Am mormait eu.

-Vine sigur. Raspunse Josh in locul meu.

-Bine atunci. Primiti detalii pe mess.



Imediat ce pleca l-am prins pe Josh de haine peste masa.

-De unde stii tu daca vreau sa merg? Am marait.

-Pai…aaa… se balbaii Josh.

I-am dat drumul stiind ca oricum nu are nici o explicatie.

-Esti incredibil. Am spus uitandu-ma catre masa la care statea Jordin.

Chester o intreba si pe ea daca merge la petrecere, dar ea il intreba daca are fata de petrecere. Speriat, Chester se retrase silentios spre masa lui. Aceasta scena ma amuza si am zambit in sinea mea.


-Revin-o la realitate. Ma scutura Josh dupa ce suna soneria.

Eu eram destul de adormit si pierdut intre ganduri. Ma gandeam la diverse lucruri inclusiv la Jordin.

-Vin. Am mormait in timp ce ma ridicam de la masa.

-Esti bine? ma intreba Josh.

-Sigur. Am raspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu