luni, 18 ianuarie 2010

Capitolul 11 Partea 1

Capitolul 11


Jordin povesteste:



Era deja ora 9 si trebuia sa ma apuc de prajituri asa ca am ales o reteta si am inceput. In timp ce le faceam ma gandeam la un detaliu mic care constituia, acum, o problema: Nelly nu iese azi asa ca voi avea ceva probleme cu plecatul, dar o voi scoate eu la capat.

Imediat ce am terminat de impachetat prajiturile am aruncat o privire la ceasul care arata 21:58. Trebuie sa plec si nu stiu cum. Am intrat in dormitorul nostru si am gasit-o pe Nelly stand la masuta cu oglinda si periindu-si bine parul. Acest lucru m-a facut sa imi vreific buclele inca o data. Erau tot perfecte asa ca nu am de ce sa ma ingrijorez.

-Ce faci? Am intrebat soptit.

-Stau si ma gandesc. Raspunse ea absenta.

-La ce te gandesti? Am intrebat curioasa in timp ce ma asezam pe scaunul de langa ea si privind in oglinda.

-La Josh si la tine.

-La mine?! Am intrebat mirata. De ce la mine?

-Pentru ca nu mai stiu cum sa te fac sa socializezi si tu un pic.

-Nu-ti face griji pentru mine. Ma descurc eu. Am spus in timp ce mi-am pus mana pe umarul ei.

Ea se intoarse spre mine si-mi spuse:

-Eu ma voi uita la un film bun. Ce zici? Te uiti si tu?

Ce repede mai schimba subiectul.

-Imi pare rau, dar nu prea am chef. Am sa citesc in bucatarie.

-Ok. Atunci…citire placuta! Imi ura ea indreptandu-se spre televizor.



Am iesit din camera indreptandu-ma spre bucatarie. Mi-am luat ruxacul si am aruncat o privire prin restul casei ca sa fiu sigura ca nu ma vede nimeni si am deschis fereastra. Am pasit in aerul rece de afara si m-am indreptat spre camera lui Jason. De data asta nu mi-am pus gluga de frica sa nu-mi stric buclele si sper sa le observe si Jason.

Era intuneric si daca nu ar fi avut tigara aprinsa l-as fi calcat. Jason fuma stand pe scarile reci.

-Buna! Am spus soptit.

L-am speriat vizibil pentru ca si-a scapat tigara dintre degete si a tresarit.

-Sa nu mai faci asa ceva niciodata! A spus ridicandu-se.

-Scuze. Am spus. Intram?

-Ok.

A dechis fereastra intredeschisa si a sarit in camera. De frica sa nu-mi rup ceva nefiind o fire foarte sportiva am coborat incet sprijinindu-ma de pervaz apoi de biroul lui Jason aflat langa geam.

El se aseza in pat impreuna cu caietul de schite. Ipod-ul il lasa pe canapea, iar eu l-am luat imediat ce m-am asezat pe ea. Mi-am asezat ruxacul langa canapea si am luat cartea ce am inceput s-o citesc seara trecuta.

Jason ridica capul atunci cand m-am ridicat si eu si a ramas intr-un fel incremenit. Se uita lung si curios la buclele facute de Nelly. Si-a inclinat putin capul apoi a zambit.

-Iti sta bine. A spus inca zambind.

Acest compliment m-a facut sa rosesc si sa evit sa ma uit in ochii lui.

-Multumesc! Am spus soptit.

Mi-am luat cartea si m-am asezat inapoi apoi i-am privit mana care schita usor un nou desen pe o nou pagina. Am continuat cartea de la pagina la care am ramas si intre timp ascultam Westlife – What about now.

Dintr-o data Jason se ridica si incepe sa scotoceasca printr-un sertar al biroului dupa ceva. Dupa lungi scotociri gasi un set de creioane colorate cu care se intoarse apoi la caiet si colora desenul pe care tocmai l-a terminat. El mi-a spus ca doar atunci cand se simte foarte bine isi coloreaza desenele asa ca am stiut ca se simtea foarte bine in acele momente.



Spre ora 12 inchise caietul cu schite si desene in semn ca ii este somn. Am inchis si eu cartea si am pus-o la loc apoi mi-am luat periuta de dinti din geanta si am intrat in baie. Dupa 10 minute am fost gata si am iesit cedandu-I lui Jason timpul necesar pregatirii pentru asa zisul nostru “somn”. Intre timp m-am asezat pe partea mea de pat avand grija sa nu-mi tocesc buclele. Jason iesi imediat din baie si seta ceasul la ora 05:30 de data aceasta. N-am intrebat de ce, dar mi-am dat seama ca vroia inca putin somn la fel si eu. Se aseza pe partea lui cu fata la mine si stinse becul. In intuneric imi caut mana apoi o aseza intre palmele lui. In acel moment imi aparu in gand un cantec lent pe care mi-l fredona mama cand eram mica si nu m-am putut abtine sa nu-l fredonez si eu acum. Daca bine mi-am dat seama lui Jason chiar ii placea si-l linistea asa ca am continuat sa-l fredonez pana ce i-am auzit respiratia ritmica semn ca a adormit.



Inainte sa adorm am reflectat putin la unele chestii. Ma tot intrebam ce a desenat astazi Jason daca a fost asa binedispus sa si coloreze desenul, dar nu puteam afla decat intrebandu-l si nu vreau sa-I vad desenele decat atunci cand umple caietul si nu mai are mult. Un lucru stiu sigur: i-a placut felul in care mi-a modelat Nelly buclele si presupun dupa zambetul cald pe care l-a arborat imediat ce le-a obsrevat ca i-ar face placere daca as mai ruga-o pe Nelly sa-mi mai faca asemenea bucle.



Imi place sentimentul de a fi placuta de cineva pentru felul in care ma fac eu inteleasa si ma bucura faptul ca am gasit pe cineva asemenea mie. Si mai simt ca Jason nu este un simplu amic, ci este mult mai mult, dar nu stiu sigur cat de mult.



Am adormit intr-un final scufundata in ganduri si am avut un somn foarte placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu