sâmbătă, 20 februarie 2010

Capitolul 18 Partea 2

Jason povesteste:




Miroase divin. N-am putut sa n-o sarut de indata ce a intrat in camera. Avea buzele inghetate, dar nu conta. Ceeace conta era faptul ca se afla in camera mea din nou. M-a tinut strans in brate timp de cateva minute in care amandoi ne-am bucurat in felul nostru cam sucit unul de altul.

Dupa ce mi-a dat drumul din imbratisare s-a indreptat spre canapea langa care si-a aruncat ghizdanul apoi si-a dat jos hanoracul dezvaluind un tricou simplu alb, dar care arata mult mai multe decat ar vrea ea sa se vada in afara camerei. Acele oase de la baza gatului ma ispiteau din nou sa le sarut, insa m-am abtinut si m-am asezat pe pat impreuna cu caietul de schite si un creion privind-o pe Jordin cu coada ochiului cum se gandeste ce carte sa aleaga din bibleoteca mea acum putin mai deasa.

S-a hotarat asupra unei carti cu chestii supranaturale si i-am citit curiozitatea pe fata atunci cand a citit ultima coperta a cartii. A luat iPod-ul de pe biroul meu si s-a asezat pe canapea in stil turcesc punandu-si castile in urechi si alegandu-si melodia favorita din playlist.

A deschis cartea si a citit prefata curioasa. Imediat ce a terminat si-a ridicat privirea spre mine care, fara sa-mi dau seama, o desenam pe ea asa cum sta acum pe canapea. A zambit si si-a lasat ochii in cartea. Am zambit si eu chiar daca nu ma vedea.

In aceasta camera se simte in largul ei, asa cum nu cred ca a mai facut-o de mult timp. Privirea ei era plina de multumire, iar a mea era plina de bucurie atunci cand statea langa mine, dar si atunci cand doar ne intalnim pe holul scolii. Chiar daca ne ignoram stim amandoi cat de tare ni se lumineaza chipul atunci cand ne vedem. Doar o scurta privire si nimic mai mult. Stop. Deja intru in sentimentalisme si nu prea e genul meu.



Timp de 30 de minute in care mi-am finalizat desenul ma tot tenta sa ma asez langa ea si s-o iau strans in brate, sa-I sarut gatul si baza lui apoi sa urc spre buze carora sa nu le mai dau drumul. Gata. Deci chiar nu mai continui. Sunt mult prea sentimental. Fapte nu vorbe.

M-am ridicat si mi-am pus caietul de schite la loc sub privirile atente ale lui Jordin. M-am intors apoi si m-am dus sa ma asez langa ea.

-Pot sa…?

A dat din cap si m-am asezat langa ea. Am aruncat o privire pe pagina pe care tocmai o citea si am zambit deoarece ea nu trecuse de pagina 20 de 30 de minute incoace.

-Nu prea ma acapareaza. A spus cu o urma de dezamagire in glas.

-Nici o problema. Am spus in timp ce i-am luat cartea din brate si am inchis-o apoi am pus-o pe masuta de langa canapea.

M-am intors catre ea si am cuprins-o cu bratele. Ea ma imbratisa la randul ei, iar eu mi-am ingropat fata in parul ei mirosind a capsune. Dupa cateva secunde ea imi cuprinse fata cu mainile ei mici si firave si si-a apropiat buzele de ale mele ezitand. M-aa sarutat dupa ce a fost sigura ca si eu vreau acelasi lucru apoi s-a ridicat din pozitia picioarelor incrucisate si mi s-a asezat in poala petrecandu-si mainile prin parul meu incalcit in timp ce eu o tineam de spate sarutandu-ne incontinuu. Nu saruturi pline de chestii ciudate cu limba si muscaturi de buze ci saruturi calme si placute. Dulci. Nu pot sa cred ca iar spun chestii din astea.

Bun, deci unde am ramas? Da. Am continuat sa o sarut incepand de la baza gatului, de la acele oase care nu-mi dadeau pace acum cateva minute urcand spre buzele ei moi si calde. Ea gemu usor si ma saruta in continuare.

Dintr-o data trecu la lucruri mai serioase, adica desfacutul camasii si chestii, iar eu chiar nu eram pregatit sa fac ce vrea ea sa faca. Nu cu ea. Daca ar fi fost oricine altcineva in afara de ea pe mine chiar acum poate ca m-as fi culcat cu ea, dar nu cu Jordin.

M-am reras brusc si m-am ridicat de pe canapea lasand-o sa cada pe tapiteria moale foarte surprinsa. M-am trecut mana prin par si m-am intors cu spatele la ea privind afara pe geam chiar daca nu vedeam nimic anume. Nici macar luminile din casele celorlalti oameni din blocul alaturat.

Eram total intors pe dos. Nu spun ca nu mi-ar placea sa ma culc cu ea, insa nu vreau sa ma culc cu ea. Nu cu ea. Nu cu singura persoana de pe intreaga planeta fara de care nu pot inchide un ochi linistit. Persoana fara de care nu pot sa dorm fara sa visez. Nu cu ea.

Am simtit cand s-a ridicat de pe canapea si s-a indreptat spre mine. Nu am reactionat ci am lasat-o sa vina si sa priveasca cu mine pe geam la nimic. Mi-a atins bratul cu degetele si mi-a soptit:

-Imi pare foarte rau. N-ar fi trebuit sa…

Nu am lasat-o sa continue:

-Nu e vina ta. Defapt e a mea. N-as putea sa fac ce-mi ceri tu acum. Nu acum.

Si-a lasat capul pe umarul meu si mi-a mangaiat spatele ritmic. M-am intors si am luat-o in brate promitandu-mi ca n-am sa o mai supar niciodata. Nici macar o data.



Dupa aproximativ o ora mi s-a facut foarte somn asa ca i-am spus lui Jordin ca mi-ar placea sa ne culcam. Ea a dat din cap si s-a indreptat spre baie. In timp ce ea era in baie eu inca ma gandeam la ce mi-a cerut in mod indirect acum o ora. Poate intr-un viitor apropiat sau chiar indepartat as putea s-o fac, dar nu acum. Nu ma simt in stare sa profit de ocazia pe care mi-a dat-o. Inca nu vreau sa ajungem la asta pentru ca riscam ca totul sa se bazeze pe asta.
A iesit din baie si mi-a cedat-o mie. Am intrat si m-am sprijinit de chiuveta privindu-ma in oglinda si gandindu-ma la cat de mult puteam sa gresesc daca continuam. Nu mai vreau sa ma gandesc la asta. E prea mult.

Am iesit din baie si am gasit-o pe partea ei de pat meditand absenta la ceva. Mi-am facut drum spre partea mea de pat si m-am asezat. Am privit-o cateva secunde apoi m-am intins si am asteptat sa faca si ea acelasi lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu