sâmbătă, 13 februarie 2010

Capitolul 17 Partea 3

Jordin povesteste:




Batranica aceea chiar a crezut ca suntem impreuna. A fost dragut si amuzant din partea ei sa-l atentioneze pe Jason “sa nu ma scape printre degete”. Dupa ce batranica a plecat noi ne-am continuat drumul spre librarie. Mi-ar placea sa fiu iubita lui Jason, dar cred ca este un nume greu de dobandit mai ales intr-o relatie ca a noastra, chiar daca cred ca este unica de pe planeta, si nu consider ca suntem pregatiti pentru pasul cel mare. Voi astepta sa vad daca Jason pare interesat de situatie, iar daca nu da nici un semn nici eu nu ma voi arunca in ape tulburi prea curand.



Am ajuns la o librarie mica care era inghesuita intre un salon de infrumusetare si un magazin de piese auto. Foarte ciudat amplasat, dar destul de cochet si ferit de tampeniile de afara.

-Ce zici? Intram? A intrebat Jason.

-De ce nu? Am ridicat din umeri.

-Bine. A spus deschizandu-mi usa.

Am zambit impresionata apoi am intrat cu el in urma mea.

Libraria era destul de spatioasa chiar daca de afara parea destul de mica. Era plina de rafturi cu carti sortate pe categorii. De la chicklit-uri pana la SF. M-am intors spre Jason care se holba, de-a dreptul, la rafturile cu carti SF asa ca i-am facut semn ca ma descurc si ca poate linistit sa le rasfoiasca daca vrea. Mi-a zambit si, cu mainile in buzunare, s-a indreptat exact ca un copil caruia I se da voie sa se uite la rafturile cu jucarii in timp ce mama isi face cumparaturile. Am zambit in sinea mea si m-am gandit ca o sa ma simt foarte bine in urmatoarea ora.



M-am dus la rafturile cu carti chicklit si am rasfoit cel putin 20 de carti diferite pana ce am ales una si buna. Jason s-a intors langa mine cu 2 carti in mana si zambea multumit.

-Tu ce ai ales?

Am ridicat cartea cu coperti roz si am zambit.

-Interesant. A spus amuzat.

-Tu?

-Pai…a spus in timp ce ridica cartile si imi privi chipul asteptand reactia mea.

Dupa coperta mi se pareau niste carti destul de interesante si captivante, dar nu cred ca as avea rabdarea necesara ca sa le citesc.

-Vino. Am spus luandu-l de mana si indreptandu-ma spre raftul cu carti clasice.

Am ales o carte anume, pe care am citit-o in urma cu vreo 2 ani si care mi s-a parut foarte buna, si l-am intrebat daca a citit-o.

-Nu. A dat el din cap.

-Imposibil. Am soptit eu. Trebuie neaparat s-o citesti. E foarte buna.

Jason m-a privit amuzant in timp ce eu imi aruncam ca o disperata mainile in aer apoi mi-a luat cartea din mana si a zis calm:

-Am s-o citesc mai ales daca este recomandata de tine.

A zambit recunoscatoare si a disparut printre rafturile de carti clasice unde era destul de pustiu. Nimeni nu prea cumpara carti clasice in ziua de azi. Am urmarit-o in timp ce isi alegea alte 2 carti, pe care, pariez, ca le-a citit deja, si mi le-a inmanat vesela. Am stiut imediat ca am sa le citesc.



In urmatoarea jumatate de ora am studiat alte carti si vechi si noi. Era o placere sa stau impreuna cu Jason.

In timp ce rasfoiam, cufundata in ganduri, o carte cu coperti albastre si legata cu o funda, tot albastra, la mijloc si-a asezat barbia pe umarul meu drept in timp ce mainile lui imi cuprindeau mijlocul. Am simtit cand mi-a inhalat parfumul si atunci cand m-a sarutat in spatele urechii trezindu-ma din visare. Am pus cartea la loc pe raft si m-am intors spre el imbratisandu-l strans soptindu-i:

-Nu stiu cum ar fi fost fara tine si nici nu vreau sa stiu.

Nu prea stiu ce ma apucat, dar acele cuvinte mi-au ramas in minte mult timp.

-Ce s-a intamplat? M-a intrebat cand i-am dat drumul si, banuiesc, a observat ca aveam ochii roshii. Mi-am inghitit suspinele si nu am lasat nici cel mai mic sunet sa ma tradeze.

-Cartea aceea albastra o citea mama, si o rascitea, an de an pana cand Jeremy i-a aruncat-o in focul din semineu fiindca “este o carte plictisitor de enervanta”.

Nu vreau sa stric aceste momente asa ca am sa incerc sa ma abtin cat se poate de mult.



Printre miile de carti de pe acele rafturi din fundul librariei mi-a venit o idee, nu stiu daca geniala sau nu, dar chiar simt nevoia sa fac ce mi-am propus.

Jason rasfoia o carte de poezii celebre, care stiu ca nu-l interesau, asa ca am decis ca este momentul oportun sa-l deranjez. I-am luat cartea verde din mana si am asezat-o cu grija la locul ei apoi m-am uitat adanc in ochii lui. Mi-am ridicat pe varfuri si mi-am incalcit degetele mainii drepte in parul lui in timp ce mana stanga mi-o plimbam pe obrazul lui. El mi-a cuprins incet spatele cu ambele maini si ne-a atins fruntile. Amandoi respiram regula stand cu ochii inchisi pentru numai o clipa apoi buzele lui fierbinti si moi s-au unit cu buzele mele intr-o armonie perfecta.
Mi-am plimbat lenes limba peste buzele lui apoi l-am lasat sa-mi sarute tandru si atent gatul infierbatat. Cand limbile noastre s-au atins am simtit acel val neobisnuit de placere inundandu-mi corpul.

Ne-am oprit atunci cand n-am mai avut aer si ne-a privit ochi in ochi inca imbratisati zambind. A fost genul de sarut cu care inca nu m-am obisnuit, dar ma descurc eu, nu-mi fac griji.

Jason era putin confuz deoarece nu stia de unde acest sarut, dar s-a lamurit dupa ce m-a privit in ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu