duminică, 7 februarie 2010

Capitolul 17 Partea 1

Capitolul 17


Jordin povesteste:



Sunt cat se poate de sigura ca sunt racita din cauza sarutului de azi dimineata pentru ca ma simt foarte naspa si stranut din doua in doua minute, dar acum nu mai conteaza.

Azi am avut ora de biologie asa ca m-am intalnit cu Jason. Pe langa raceala asta gretoasa am avut de disecat o broasca si mai gretoasa. Eu am facut-o “murdara”, dar Jason m-a corectat si mi-a spus ca defapt “secreta mucus”. Aceste cuvinte m-au facut sa rad, iar Jason a ras impreuna cu mine pana cand profesorul de la ora ne-a facut semn sa tacem din gura ca deranjam.

Am terminat printre primii experimentul asa ca ultimele 15 minute le-am petrecut chicotind din orice sub privirile enervate ale profesorului.



Restul zilei a fost destul de ok in afara de raceala asta stupida, dar nu eram singura care-si trage nasul des, Jason ma acompania din cealalta parte a cantinei.

Chester aparu din nou la masa noastra si ma invita in oras a nu stiu cata oara. Copilul asta nu intelege deloc ca nu vreau sa ies cu el?

Sincer, de iesit as iesi, insa nu cu el ci mai degraba cu…Jason. Stiu ca poate nu ma va invita niciodata, insa nu voi lasa acest lucru sa-mi alunge dorinta.

Am aruncat o privire la masa la care statea impreuna cu Josh care a renuntat la Nelly pentru o ora in favoarea lui Jason pe motiv ca este vineri, in sfarsit, si nu vor mai discuta pana luni cand se vor intalni la scoala.

Josh era foarte tentat sa guste din prajiturile lui Jason, iar atunci cand Jason i-a intins cutia a facut ochii mari si apoi a bagat mana in cutie. A luat o muscatura mica si apoi i-a bolborosit ceva lui Jason cu o fata curioasa si confuza. Jason a ras si a ridicat din umeri, iar Josh a ramas putin imbufnat.



In drum spre casa Nelly mi-a povestit “planul de bataie”, cum ii spune ea, de maine. Urmeaza sa plece impreuna cu Josh si cu alti prieteni de la scoala cu cortul intr-o rezervatie careia nu i-am retinut numele si m-a invitat si pe mine. Eu insa am refuzat politicoasa pe motiv ca nu-mi place sa dorm afara, dar defapt am refuzat din cauza lui Jason. Mai mult somn deoarece maine este sambata. Cineva ca mine ar renunta la orice pentru mai mult somn.

-Cum vrei. Nu stii ce pierzi. A spus Nelly incercand sa-mi faca in ciuda.

-Nici nu vreau sa stiu. Am raspuns sarcastica.



In seara asta nu va dormi la Josh deoarece maine dimineata la ora 6 trebuie sa se trezeasca ca sa poata pleca la 7 spre rezervatie asa ca in seara asta voi iesi pe geamul de la bucatarie si ii voi mai duce supa lui Jason la fel si mie. In fond suntem amandoi raciti.

Ora 9 seara veni pe neasteptate, insa eu am fost foarte pregatita sa incep sa fac prajiturile din timp. Prima oara m-am ocupat de supa, iar apoi de prajituri. Am pus supa intr-un recipient cu capac sigilator si cutia cu prajituri in ghiozdan. Mi-am luat hanoracul si am verificat daca nu ma vede nimeni plecand. Ca de obicei tata si Taylor sunt in camera lor jucand Monopoly ca doi copii, iar Nelly a adormit in dormitorul nostru in timp ce se uita la tv. I-am orpit televizorul apoi am iesit pe geamul de la bucatarie.



Jason ma astepta la geam, iar atunci cand am ajuns in dreptul lui l-a deschis ca sa pot intra. I-am inmanat recipientul in care se afla supa apoi am sarit in camera.

-Buna. Am spus cu nasul infundat.

-Salut. A raspuns la fel.

Am ras pe seama vorbitului ciudat din cauza racelii apoi am scos din ghiozdan doua boluri din plastic in care am pus supa pentru amandoi.

Jason se aseza pe locul lui obisnuit de pe pat, iar eu pe canapea. Ne-am mancat supa in liniste sorbind lingura cu lingura pana cand am terminat-o pe toata.

-Cred ca a fost delicioasa, insa cu raceala asta nu prea pot sa-mi dau seama.

Am ras apoi am spus:

-Sunt in aceeasi situatie.



Jason a desenat o vreme pierdut in ganduri apoi, brusc, a ridicat creionul de pe hartie si m-a intrebat:

-Iesim maine?

Respiratia mi s-a oprit pentru o secunda apoi am spus foarte ciudat:

-Sigur.

Banuiesc ca aveam o expresie de uimire pe fata fiindca Jason s-a amuzat pe seama raspunsului meu stalcit. M-a informat apoi ca ma va duce la cea mai mare librarie din oras sa-mi aleg cateva carti, iar apoi vom merge sa mancam ceva. Orice vreau eu. Am aprobat vesela din cap si mi-am continuat cartea cu zambetul pe buze.



Dupa aproximativ o ora mi s-a facut groaznic de somn asa ca am inchis cartea si in timp ce o puneam pe raft i-am spus lui Jason cat imi era de somn. El si-a inchis caietul de schite si l-a pus la loc in timp ce eu am intrat la baie sa ma spal pe dinti. Inca nu am capatat obiceiul pijamalelor, dar parca este mai comod sa dormi imbracat cu hainele de peste zi.

Am iesit si i-am cedat baia lui Jason apoi m-am asezat pe partea mea de pat si l-am asteptat gandindu-ma la ziua de maine. Oare cum va fi?

Visarea mi-a fost spulberata de Jason care a iesit din baie si s-a intins pe partea lui de pat apoi a stins becul si m-a luat in brate exact ca si noaptea trecuta. La fel ca pe un ursulet. Eu mi-am incalcit mana prin parul lui, iar el m-a cuprins de mijloc si am inceput sa fredonez cantecul de aseara asteptand sa adoarma Jason.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu