vineri, 19 februarie 2010

Capitolul 18 Partea 1

Capitolul 18


Jordin povesteste:



Am intrat in apartament si mi-am aruncat cheile pe masuta din hol. Taylor iesi din bucatarie cu un prosop in mana si imi zambi intrebandu-ma:

-Unde ai fost? Apoi si-a ridicat sprancenele.

-Sa-mi cumpar carti. Am spus ridicand punga de plastic continand cele 3 carti pe care le-am ales.

-Ce fel de carti? Intreba ea curioasa si mi-am dat seama ca ea doar vrea sa socializeze cu mine asa ca am scos cartile din punga si I le-am intins cu un zambet sincer pe fata.

Ea se uita la fiecare rasfoindu-I paginile si citindu-I ultima coperta zambind.

-“Am scapat de griji”. A citit cu voce tare titlui chicklit-ului. Interesanta cartea. Si eu am citit-o acum un an daca nu ma insel. Mi-a placut.

-Sunt sigura ca o sa-mi placa si mie.

-Foarte bune carti ai ales. Sper sa-ti placa.

Am zambit si mi-am luat cartile din mainile ei si le-am dus in dormitorul meu unde le-am asezat pe raft.

M-am schimbat si am iesit in bucatarie unde am intrebat-o pe Taylor daca are nevoie de ajutor. Facea o mancare complicata si nu prea ii iesea asa ca i-am dat o mana de ajutor.

-Multumesc mult. Niciodata nu mi-a prea iesit felul acesta de mancare.

-Imi face placere sa te ajut.

Am discutat diverse chestii printre care am ras de Josh si de felul in care este in limba dupa Nelly. Am incercat pe cat de mult posibil sa omit din discutie unde isi petrecea Nelly marea majoritate a noptilor. N-as putea s-o tradez mai ales ca si ea ma acopera, dar nu stie inca si nici nu vreau sa stie.

-Nu stiu cum faci, dar radiezi din ce in ce mai des. Chiar si astazi esti foarte…fericita as putea spune.

M-am blocat imediat si mi-am stors creierii sa gasesc ceva de spus, insa Taylor continua spre salvarea mea.

-E vorba despre cineva? Inreba zambind fara sa se uite la mine ci doar la ce facea.

Nici acum n-am stiut ce sa zic asa ca am spus un simplu:

-Nu.

-Ok, deci nu vrei sa-mi spui?

Cum sa-I spun. N-ar intelege niciodata. Nici intr-un milion de ani.

-Nu am ce sa spun la subiectul asta. Sunt total pe langa chestiile astea.

-Nu cred, doar ca esti timida.

-Mda.



Am terminat de facut mancarea chiar cand aparu si tata.

-Ce bine miroase. Spuse el din hol.

-Am facut ceva foarte bun. A spus Taylor sarutandu-l.

-Salut. Am spus eu din usa de la bucatarie.

-Buna. A spus si m-a imbratisat. Arati foarte fericita azi. A spus intrand in bucatarie.

Cum de toata lumea isi da seama? Este chiar asa de evident? Nu mai inteleg nimic, pe bune.



Am mancat in timp ce tata povestea cu entuziasm cum a castigat un proces greu si la care lucra de mai bine de o luna. L-am ascultat mandra de el si nevenindu-mi nici pana acum sa cred ca am ajuns in familia aceasta asa plina de fericire.

-Si voi ce a-ti mai facut azi? Intreba tata cu gura plina.

-Eu nu prea multe, dar Jordin a facut un drum pana la librarie. Spuse Taylor.

-Interesant. Si ce fel de carti ai cumparat.

-Carti clasice si un chicklit.

-Daca nu te superi, ai putea sa-mi explici ce-I un kichlit?

Am ras impreuna cu Taylor apoi am spus:

-Nu tata, nu kichlit ci chiklit.

-Si eu ce am spus? A intrebat nedumerit.

-Nu conteaza. Am spus inca zambind. Sunt carti pentru femei scrise de alte femei. Unele sunt chiar haioase.

-Ooook, dar tot n-am inteles. Ma rog.

De cand il stiu eu, si il stiu de vreo 17 ani, nu prea se prindea decat tarziu cand ii explicat un cuvant care nu face parte din cuvintele pe care le foloseste zilnic si de care nu a auzit.



Pe la ora 9 seara amandoi s-au retras in dormitorul lor, iar eu m-am apucat de facut prajituri asteptand cu multa nerabdare sa se faca o data ora 10.

Cand in sfarsit am terminat prajiturile le-am impachetat individual si le-am lasat pe masa din bucatarie in afara de cele ale lui Jason pe care le-am bagat in ghiozdan apoi mi-am luat repede hanoracul si am iesit repede pe geamul de la bucatarie nu inainte sa verific daca nu exista posibilitatea sa fiu vazuta.

Am parcurs repede distanta nesemnificativa dintre apartamentele noastre si am batut in geam incet. El veni imediat si-mi deschise fereastra, iar eu am sarit inauntru. Mi-a dat jos gluga apoi a inchis geamul.

M-a privit cateva secunde apoi s-a apropiat si m-a sarutat simplu pe buze, dar oricat de simplu ar fi fost acel sarut mi-a facut fiecare celula din corp sa danseze. Buzele ii erau fierbinti pe langa ale mele care erau inghetate din cauza frigului de afara. Si-a retras buzele apoi m-a imbratisat strans. Am stat imbratisati cateva secunde, poate minute si ne-am bucurat unul de celalalt.

Toate sunt perfecte atunci cand sunt cu el. Stiu ca suna a replica din filme gen Romeo si Julieta, dar este destul de adevarat. Nu m-am mai simtit de o vesnicie asa de bine si totul I se datoreaza lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu