duminică, 14 februarie 2010

Capitolul 17 Partea 4

Jason povestete:




Cand am simtit ca nu mai avem aer ne-am oprit sa mai respiram apoi, in timp ce ea isi trecu lenes limba peste buze, am privit-o adanc in ochi si am recunoscut acea privire. Radia. Era fericita si asta ma facea si pe mine fericit.

Inca eram imbratisati. Ea cu o mana in parul meu si cu cealalta ma mangaia pe ceafa, iar eu cu ambele maini ii mangaiam spatele arcuit. Statea pe varfuri, iar dupa cateva momente a cedat si a revenit cu picioarelele pe pamant.

M-am aplecat incet spre fata ei si mi-am lipit, din nou, buzele de ale ei. Erau inca fierbinti dupa celalalt sarut. I-am luat buza de jos intre buzele mele si am sarutat-o in timp ce ea facea acelasi lucru cu buza mea de sus. Am lipit-o cu spatele de raftul din spatele meu asa incat sa nu fie nevoita sa se mai ridice pe varfuri. Mi-am dus o mana spre fata ei rosie si i-am dat parul la o parte apoi am sarutat-o pe gat tandru. Ma stranse mai tare in brate si gemu usor. Mi-am ridicat si cealalta mana si mi-am incalcit-o in parul ei moale si plin de bucle bine definite. I-am plantat cate un sarut din centimetru in centimetru incepand de la baza gatului trecand pe la lobul urechii stangi si apoi spre buze. Cand am sarutat-o pe buze ea si-a lasat limba sa se plimbe prin gura mea apoi…am fost intrerupti de bibleotecara care si-a dres glasul zgomotos astfel incat sa o auzim.

Jordin s-a facut si mai rosie decat era si mi-a dat repede drumul apoi si-a netezit parul si haina zambind incontinuu. Eu mi-am trecut mana prin par si am spus:

-Va rugam frumos sa ne scuzati. Cu o urma de amuzament in voce.

-Sigur. A mormait femeia si s-a intors spre un client care o solicita.

Ramasi singuri, din nou, eu si Jordin am ras si ne-am luat cartile apoi le-am platit. Bibleotecara le-a luat artagoasa si le-a verificat pretul apoi mormaind mi-a spus pretul toatal. Am platit si ne-am luat cartile de pe tejghea apoi am iesit din librarie cu o fata ce spunea clar: “Ne-am sarutat intre carti”.



-Deci? Ma intreba Jordin pe mijlocul trotuarului.

-Acum mergem sa mancam. Am spus zambind.

-Ok. A zambit si ea.

Ne-am indreptat plimbandu-ne in josul trotuarului cand am intrebat-o:

-Ce ai pofta sa mananci?

Ea s-a gandit o clipa apoi a spus razand:

-Sushi.

-Sushi sa fie. Am ras si eu.

Stiam un local unde se servea un sushi delicios. Il stiu din cauza ca mama si tata m-au tarat pana acolo cand aveam 15 ani. S-a dovedit a fi folositor.

Ne-am plimbat vreo cateva minute fara sa spunem nici unul nimic, dar Jordin si-a strecurat mana in mana mea libera ce mi se legana pe langa corp si s-a uitat la mine curioasa sa vada cum voi reactiona. Eu am zambit si i-am strans mana si mai tare apoi ne-am continuat drumul.



Ajunsi in fata localului i-am dat drumul la mana si i-am deschi usa. Ea a intrat zambind, iar eu am urmat-o. Blonda care mesteca guma roz si facea mereu baloane pe care le spargea apoi zgomotos rasfoia o revista pentru adolescenti. I-am batut in tejghea sa-I atrang atentia, iar ea si-a lasat lenes revista sa cada pe masa.

-Mda. A miorlait ea.

-Dorim o masa mai retrasa te rog.

-Voi? A intrebat vizibil destul de retardata neobservand-o pe Jordin care se plictisea langa mine.

-Da. Noi. Am spus aratand spre Jordin.

-Aaa. Voi. A spus facand alt balon. Urmati-ma. A spus apoi iesind de dupa tejghea si conducandu-ne la o masa din fundul localului unde oricine cunoscut ar intra nu ne-ar observa.

-Aici. A spus in timp ce ne punea meniurile pe masa. Pofta buna! A miorlait si a plecat.

Ne-am asezat si ne-am privit amuzati apoi am izbucnit amandoi in ras. Radeam de blonda miorlaita asa ca aveam de ce rade. Dupa ce ne-am mai potolit Jordin si-a deschis meniul si s-a uitat prin el cat de serioasa a putut, dar fara succes.

Eu m-am hotarat la o portie de sushi de somon afumat cu orez si sos de soia, iar Jordin a ales o portie de sushi de ton cu orez si pasta de wasabi.

Un chelner imbracat in alb si arata ca un pinguin se materializa langa masa noastra si ne ceru comanda privind-o incontinuu numai pe Jordin. Ea evita sa-l priveasca in ochi, iar cand a plecat si-a dat jos haina si a lasat sa se vada puloverul cu decolteu in V ce lasa sa I se vada clavicula. Arata foarte bine incat nu mi-am putut lua ochii de la gatul ei.

Cand veni pinguinul cu mancarea noastra mi-am luat ochii de la Jordin ca sa pot manca, iar prin gand mi-au trecut o multitudine de imagini in care ii sarut gatul si decolteul.

Am mancat in liniste, iar dupa ce am terminat am luat-o pe Jordin de mana in timp ce ea imi zambea cald si vedeam in ochii ei cat este de fericita. Am reusit s-o fac fericita si asta ma face si pe mine fericit. Am stat asa cateva minute pana ce veni pinguinul si ne lua farfuriile goale din fata. Ne-am ridicat, iar Jordin isi lua din nou haina acoperindu-si decolteul.

Am platit si am iesit. Pe trotuar ea imi lua mana stanga intre ale ei si imi multumi. I-am zambit si i-am multumit si eu pentru acea dupa-amiaza perfecta pe care mi-a oferit-o. Am condus-o pana la colt acolo unde ne-am intalnit apoi am luat-o in brate si am sarutat-o incet pe buze, iar ea ma cuprinse cu mainile de umeri intr-o imbratisare tandra si calda.

Am privit-o in timp ce se indeparta intrand in bloc cu zambetul pe buze apoi am intrat si eu dupa cateva minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu