sâmbătă, 13 februarie 2010

Capitolul 17 Partea 2

Jason povesteste:




Era foarte placut sa dorm cu Jordin in brate mai ales cand ea imi incalceste parul si-mi fredoneaza cantecul preferat care acum a ajuns si al meu. Mi-am facut intr-un sfarsit curaj si i-am spus ca maine vreau sa iesim in oras. Nu a fost o invitatie ci mai degraba un moft, insa Jordin nu s-a impotrivit deloc asa ca mi-a fost mai usor. Abia astept ziua de maine. Sincer.



In dimineata asta ceasul a sunat fara sa ma faca sa simt ca-mi vine sa-l arunc de primul perete, dar l-am oprit si am asteptat pe intuneric pana cand Jordin a spus:

-Buna. A spus ea in timp ce eu abia deschideam ochii.

-Buna. Am mormait eu in timp ce aprindeam becul. Cum esti? Am intrebat referindu-ma la raceala ei.

-Ok. A spus Jordin absenta.

-Ce-i? am intrebat curios.

-Nimic. A spus fluturand mana in semn ca nu conteaza.

-Biiine.

S-a ridicat si a intrat in baie. Intre timp eu am mai lenevit in pat asteptand, deja, sa se faca ora 12 cand avem sa iesim impreuna.

A iesit din baie cu zambetul pe buze. Ce repede isi mai schimba starea de spirit. S-a indreptat spre ghiozdan si a scos de acolo cutia cu prajituri destinata mie apoi a pus-o pe noptiera mea inca zambind.

-Sper sa-ti placa. A spus soptit dupa care mi-a administrat un sarut scurt si si-a luat hanoracul zburlind-si parul.

Am zambind in timp ce-si rearanja parul si am privit-o cum iesi in vremea rece de afara.



Ramas singur m-am schimbat si mi-am rasfoit caietul de schite pe care l-am terminat gandindu-ma ce sa fac cu el. Mi-a trecut prin minte sa il fac cadou lui Jordin, dar nu stiu cand ii este ziua de nastere pana cand nu vine Josh inapoi din asa zisa excursie. L-am rugat sa o intrebe, de curiozitate, pe Nelly cand ii este ziua lui Jordin si sa-mi spuna luni la scoala. Pana atunci va trebui sa astept 2 zile si sa suport curiozitatea mea care creste pe zi ce trece.



Mama a aparut pe la ora 9 dimineata tragand dupa ea bagajul si tinand in mana un fel de trofeu sau ce-o fi el. A inchis usa cu piciorul si mi-a inmanat mie respectivul obiect care era, defapt, o balerina aurie pe un suport de metal care avea gravat cu negru locul I. Bravo mama!

-Salut. A spus imbratisandu-ma. Esti racit? A intrebat curioasa.

-Buna. Da. Am raspuns scurt.

-Nu ti-a dat Joe niste medicamente sau ceva?

-Ba da. Si incep sa ma simt mai bine.

-Ok. A spus in timp ce-si arunca haina pe un scaun din bucatarie.

-Ti-e foame? A intrebat.

Ce dor imi era de ea.

-Nu prea. Am spus in timp ce ma asezam la masa.

-Ok.

Si-a facut o cafea apoi am stat si am povestit despre ce a facut ea prin L.A. si mi-a mai povestit cat de greu a fost sa obtina locul I, dar pana la urma “a strivit si prajinele alea din L.A.”

Am ras impreuna pe aceasta tema apoi ea s-a dus sa despacheteze, iar eu mi-am inceput tema la mate, dar nu a iesit nu stiu ce.



Pe la 12 fara ceva m-am incaltat si mi-am luat haina pe mine cand m-a observat mama si m-a intrebat curioasa:

-Unde pleci?

-Afara. Am raspuns incercand sa nu dau detalii deloc.

-Aha. A spus. Cu cine.

-Cu o fata. Am spus dandu-mi ochii peste cap.

-Aaaaaa. A facut mama. Sa te distrezi.

-Bine. Am spus si am iesit din casa.



Am asteptat-o pe Jordin la colt. A aparut imbracata cu o geaca de piele si cu un fular mai colorat. M-am bucurat ca a renuntat la hanorac pentru cateva ore. Parul ii rea din nou numai bucle, iar asta m-a incantat si mai tare.

-Salut! Am salutat vesel cand a ajuns langa mine.

-Buna. A spus incet evitatand sa se uite in ochii mei si rosind toata.

-Stiu o librarie foarte buna. Ce zici?

-Bine. A spus privindu-ma zambind.

Ne-am indreptat plimbandu-ne spre librarie fara sa zicem nici unul nimic pana cand a aparut o batranica cu un catelus mic si alb pe care Jordin s-a aplecat sa-l mangaie. Batranica si-a laudat catelul apoi mi-a spus:

-Ai o prietena foarte draguta. Sa nu o scapi printre degete. Ai grija.

Eu si Jordin ne-am uitat unul la altul si ne-am zambit lasand-o pe batranica sa creada ca noi doi suntem impreuna. Nu ca ar fi ceva rau.

Dupa ce batranica a plecat Jordin a zis:

-Chiar a crezut ca suntem impreuna.

-Da.

Nu stiu daca i-ar placea sa fim sau nu impreuna, dar cred ca voi lasa lucrurile sa decurga dupa cum vrea Jordin nu eu.

Imi place foarte mult de ea, dar nu simt inca nevoia de a o avea in minte drept iubita mea. Vom vedea mai incolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu