miercuri, 3 februarie 2010

Capitolul 14 Partea 2

Jason povesteste:




Nu-mi puteam lua ochii de la ea. E frumoasa si aseara m-a sarutat cum nu a facut-o nimeni pana acum. A plecat in graba nu inainte sa-mi lase pretioasele prajituri fara de care nu pot functiona toata ziua. Ingredientul magic pe langa somn.

Am intrat in baie si tocmai cand am deschis robinetul am observat ca o periuta de dinti straina statea langa chiuveta. Am stiut imediat al cui este deoarece numai o singura persoana in afara de mine foloseste aceasta baie. Am luat-o si am pus-o in suport langa a mea apoi le-am privit pe amandoua gandindu-ma la ce repede se schimba lucrurile intre noi.



Josh ma amuza teribil mai ales atunci cand a zbughit-o afara din masina imediat ce am parcat si s-a lins intr-o veselie cu Nelly de zici ca n-a mai vazut-o de 2 ani nu ca ar fi dormit cu ea toata noaptea, daca au dormit. Ei bine, Josh nu mi-a spus inca de noaptea cu Nelly si crede ca eu nu stiu, dar Jordin a avut grija sa ma puna la curent.

Inainte sa coboare Jordin din masina mi-am facut drum spre intare astfel incat sa nu ne intalnim deoarece pe langa ca se holba toata scoala la mine, si nu numai la mine, imi lipseste sa ia sarutul de ieri pe bune si sa se zvoneasca ca avem o relatie. Chiar tin la ce am in pantaloni si nu vreau ca Nelly sa se apropie de ei.



La pranz am crezut ca il pocnesc pe Josh care, a facut un inimaginabil efort sa stea azi cu mine la masa, se holba la mine cum mancam din cutia cu prajituri identica cu cea a lui Jordin si a lui Nelly. Norocul meu este ca el e prea prost sa-si dea seama sau macar sa I se para suspec. Nici macar nu m-a intrebat de unde le am chiar daca se vedea in ochii lui ca moare sa stie.

Am aruncat o privire si spre masa la care statea Jordin citind dintr-o carte veche si manca si ea din cutia ei cu prajituri. Chester aparu din nou s-o streseze, dar dupa cateva incercari esuate in care ea l-a refuzat a plecat trist spre masa jucatorilor de fotbal unde sta si fratele lui.



Cel mai enervant a fost cand trebuia sa plecam acasa si Josh nu se putea dezlipi de pretioasa lui Nelly pentru a pleca cu mine acasa. De parca intr-o ora nu s-ar duce inapoi la ea.

In drum spre casa, dupa 15 minute de tras de el sa urce in masina, mi-a spus de noaptea cu Nelly:

-Aseara a dormit Nelly cu mine, la mine in pat.

Am vrut sa-I spun obisnuitul: “Stiu!” impreuna cu datul ochilor peste cap, dar nu puteam pentru ca eu nu am de unde sa stiu despre el si Nelly noaptea trecuta.

-Si?

-Si m-am culcat cu ea. A spus visator.

-Te-ai culcat cu ea, adica a-ti dormit impreuna, sau ti-ai tras-o cu ea? Am intrebat ironic nevenindu-mi sa cred ca baiatul-ceara Josh s-a culcat in sfarsit cu regina Nelly.

-A doua varianta. A spus el iritat de neincrederea mea.

-Felicitari!

-Mda.



Apartamentul era gol. Tata avea tura pana la 7 seara, iar mama inca era plecata. Am decis totusi sa-I dau un telefon sa vad cum mai merge:

-Alo? A raspuns cu vocea plina de oboseala, probabil face repetitii.

-Buna! Ce faci?

-Buna Jason! Repet.

V-am spus eu.

-Tu?

-Acuma am ajuns acasa si ma gandeam la tine asa ca ti-am dat un telefon.

Sec.

-Pai repet cu fetele pentru concursul de diseara.

-Aha.

Mama stie ca nu prea ma am cu baletul asa ca o lasa in aer.

-Trebuie sa inchid. Mai vorbim. Si spunei lui Joe sa plateasca factura la electricitate.

Tipic mamei.

-Sigur. Succes!

-Mersi. Pa!

-Pa!



Tata a venit la 19:14 fix si am avut grija sa-I spun de factura la electricitate.

-O sa vad ce pot face.

-Adica?

-Adica maine am tura de la 8 la 6 seara.

-Atunci o platesc eu. Am oftat la final fiindca am stiut ca eu ajung sa platesc factura aia.

-Mersi mult.

-Mda.



Am mancat de cina apoi ne-am bagat fiecare in camera lui. Tata citind o carte despre aiureli cu medicina, iar eu stand la birou plictisindu-ma ascultand muzica si asteptand-o pe Jordin.

Abia astept sa vina si sa vada periuta ei de dinti langa a mea. Cred ca s-a cam speriat ca a uitat-o aici, daca si-a amintit de ea. Si abia astept sa vad ce fel de prajituri mi-a adus. Si in special astept sa-I vad fata alba cu ochii aceia verzi ca sticla si zambetul dulce si cald.

Fata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu