duminică, 11 iulie 2010

Capitolul 24 Partea 1

Capitolul 24


Jordin povesteste:



Am ramas singura privind pe geam in gol. Nu vedeam nimic mai ales ca era inca intuneric, dar gandul imi zbura la Jason indiferent daca a plecat acum 2 minute.



Cum am spus si in paginile anterioare, azi nu ma duc la scoala. N-am nici cel mai mic chef si daca tot am ocazia sa evit gramada aceea de adolescenti curiosi chiar asta voi face. Am reusit sa-l conving pe tata foarte usor, iar Nelly mi-a usurat munca si a convins-o pe Taylor. In legatura cu faza cu “ar fi frumos sa fiti impreuna” si asta cu convinsul Nelly trece mult de bariera neobisnuitului si ma surprinde cu o sustinere chiar daca ea il detesta pe Jason si nu-I place sa lipseasca nici o zi de la scoala pentru ca “pierde faze tari” care se intampla la fiecare minut atunci cand cate un smintit se da cu capul de perete si toti rad sau atunci cand unul fumeaza in baie si este prins de profesorul de muzica care nici nu-l baga in seama, dar ii cere totusi o tigara “pentru mai tarziu”. Aceste chestii m-au amuzat intotdeauna si inca ma amuza. Pe voi nu? Ma rog.



Dupa ce le-am servit micul dejun celor lenesi din familie in timp ce ei incercau sa ma convinga sa stau in pat, dar dupa cate stiti nu le-a iesit. Intr-un sfarsit sa-u carat toti de acasa si am terminat de curatat fiecare coltisor de apartament [lipsa de ocupatie] m-am asezat la birou si am “navighat” [ce cuvant interesat] pe internet. Si ocupatia asta si-a gasit sfarsitul dupa vreo jumatate de ora in care doar m-am plictisit. Am decis sa ascult Billionaire [banuiesc ca stiti melodia, defapt daca stau bine sa ma gandesc toata lumea o stie] si sa-mi colorez unghiile in albastru [oja lui Nelly].

Ma pliciseam mai rau ca niciodata. Am aruncat un ochi la ceas si am constatat ca este doar ora 11 fara 10 minute. Cei de la scoala sunt acum in pauza. Am o idee:

-Alo. Raspunse Jason.

-Ce faci? Am intrebat vesela.

-Hey! Ma plictisesc si incerc sa nu-l pocnesc pe Josh.

-Ce ocupatie interesanta.

-Mda.

Am ras amandoi apoi am pus intrebarea decisiva:

-Te-ar deranja daca mi-as face niste suvite albastre?

Pauza de gandire sau uimire apoi:

-Nu cred…nu. De ce? Lipsa de ocupatie?

-Cam asa ceva. Si ceva nevoie de schimbare.

-Ma uimesti.

-Credema ca ma uimesc si pe mine.

-Abia astept sa te vad cu suvite albastre. Va fi fun cand vei da pe la scoala. Ce se vor mai holba la tine. Spuse apoi chicoti.

-Cam asa ceva. Am spus razand. Mai tre sa-l conving si pe tata.

-Hmm…treaba grea.

-Mda.

-Eu trebuie sa inchid. Se suna. Intarzii la biologie.

-Ok. Have fun!

-Mda. Fun. Spuse razand apoi a inchis.



Stiu ca in momentul acesta unii vor gandii ca sunt crazy sau poate ma schimb. Da ma schimb. Nu ca nu as fi fost freaky si inainte sa-l cunosc pe Jason, dar acel gen de freakness a fost la partea dark, iar acesta va fi la partea light.

Sa ma pocneasca careva…o iau pe engleza rau de tot.

Nu v-am zis, dar inainte sa inceapa Jeremy sa ne abuzeze pe mine si pe mama eram o ciudatica draguta. Adica aveam suvite albastre, un pierce in limba si cateva gauri in fiecare ureche, iar imbracamintea era punk si prieteni aveam cu tona si chiar foarte de treaba pe care ii iubesc inca si ar fi o idee geniala sa-I mai si caut. Asta voi face imediat…dar dupa ce au inceput idioteniile lui Jeremy am inceput sa ma rup de gasca si sa nu mai machiez, iar pierce-ul l-am pierdut atunci cand palma grea a lui Jeremy imi nimeri fata. Am incetat sa ma mai imbrac colorat si am trecut doar si numai la negru, iar parul mi l-am neglijat in totalitate vopsindu-l intr-o singura culoare doar ca sa uit cine am fost si sa nu imi plang de mila. Asta ar fi inrautatit lucrurile.

Da, Jason stie de mine inainte de Jeremy si stiu ca si el va va spune cate ceva extra despre el, dar nu vreau sa va fac curiosi chiar daca sunteti deja.



Restul zilei mi-am petrecut-o prin oras, defapt prin mall unde mi-am facut o idee in legatura cu cadourile de Craciun. Uitasem sa va zic, dar este deja 15 decembrie si ar fi o idee sa stiu ce sa le iau celor dragi. Intr-un oras asa aglomerat este cam greu sa gasesti ceva frumos dupa data de 20. Dar sa fiu optimista. Poa n-o sa gasesc nimic. Hopa. Asta era sarcasm.

Dupa ce am parcurs tot mall-ul am iesit de acolo cu un tricou negru pentru Jason pe care scria “Sometimes when I’m alone…I google myself” care stiu sigur ca-I va placea si-l va si amuza, pentru Taylor [care este innebunita dupa licoarea neagra numita si cafea] am cumparat 5 pungi diferite de cafele aromate ca sa-I satisfac curiozitatea in legatura cu cafeaua din strainatate. Tatei i-am luat o pereche de manusi pentru ca niciodata nu are timp sa-si caute si ii ingheata mainile din motive de lene. Lui Nelly i-am luat o noua placa de intins parul pentru ca pe cealalta a calcat tata si s-a cam…stricat.

Lui Jason i-am mai luat si tastatura si mouse cu fundal albastru si butoane foooaaarte colorate. Sper ca le vor placea. Am de gand sa fiu foarte nastrusnica iarna asta.



Si din nou plictiseala. Am terminat si pranzul si nici nu mai am bani. Ce frumos.

Ma PLICTISESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu