sâmbătă, 24 iulie 2010

Capitolul 25 Partea 1

Capitolul 25


Jordin povesteste:



Imediat ce am terminat de facut prajiturile le-am pus repede in cutii, iar cutia lui Jason am pus-o in ghiozdan. Mi-am luat hanoracul cu buline si am zbughit-o apoi pe geam afara. O fi decembrie, dar parca ar fi februarie pe aici. S-a mai incalzit vremea.



Ajunsa la geamul lui Jason am batut slab in geam, iar el mi-a deschis imediat. Cred ca m-a asteptat daca a fost asa rapid. Am sarit in camera si mi-am aruncat ghiozdanul langa canapea ca de obicei. Cand m-am intors am sesizat ca Jason ma privea intr-un fel…ciudat.

-Ce-i? am intrenbat curioasa.

-Nimic. Doar ca areti…super. Spuse intr-un final.

Am simtit cum sangele imi urca in obraji si mi-I inroseste. N-am stiut cum sa ascund asta. Jason observa si l-am auzit apoi chicotind pe seama mea. Reactia mea la reactia lui a fost sa rad si eu si sa ma mai destind.

M-am asezat pe locul meu obisnuit de pe canapea, iar el pe pat. In timp ce scotoceam prin playlist dupa o anume melodie Jason ma intreba pe neasteptate:

-Ce ai zice daca maine am iesi in oras?

Prima reactie a fost sa ma blochez si sa nu stiu ce sa zic.

-Jordin…

-Da…am spus deblocandu-ma.

-Ce zici?

-Aaa…ar fi o idee minunata. Am reusit sa spun intr-un final.

-Da…daca nu vrei sa mergem trebuie doar sa spui.

-Dar vreau sa mergem. Doar ca intrebarea ta m-a surprins.

-De ce? Intreba curios.

-Pentru ca nu ma asteptam.

-Nici eu.

Raspunsul lui m-a facut sa rad, iar rasul meu l-a facut pe el sa rada.



Am petrecut noapte ca de obicei. Eu cu iPod-ul si cu cartea, iar Jason cu caietul lui de schite.

La un moment dat el se ridica si veni sa se aseze langa mine rezemandu-si capul de umarul meu drept. La randul meu mi-am sprijinit capul de capul lui.

-Ce asculti?

I-am dat o casca sa asculte si el.

-Melodia asta sugereaza ceva.

-Ce? Am intrebat curioasa.

Nu-mi raspunse in cuvinte ci ma saruta destul de pasional pe neasteptate facandu-ma sa uit sa mai respir. Cand imi dadu drumul am inspirat aer proaspat recapatandu-mi simturile.

-Esti bine? Intreba confuz si ingrijorat.

-Da…doar ca…m-ai cam luat prin surprindere.

El chicoti din nou si ma facu si pe mine sa rad.



-Mi-e asa somn. Spuse el la un moment dat.

-Atunic hai sa ne punem in pat. Am spus lasand cartea jos.

-Ok. Spuse ridicandu-se.

Eu m-am dus prima la baie, iar apoi l-am asteptat pe partea mea de pat cu fata spre usa de la baie.

Cand s-a intors avea parul ciufulit si-mi venea sa-l sarut si sa-mi incurc degetele in parul lui ciufulit. Se puse langa mine in pat, iar eu neputand sa ma abtin [de parca ar face-o cineva] m-am intins si l-am muscat incet de gat inspirand la nesfarsit parfumul divin al pielii lui. Am continuat sa-l musc si sarut pe gat, iar mai apoi am simtit cum mainile lui imi inconjoara mijlocul si ma trag la pieptul lui. Isi incurca degetele prin parul meu si asa un dezastru de proportii cosmice si ma saruta usor apoi mai cu pasiune. Amandoi ne-am simtit pe alta planeta si asta este ceva ce numai cu o persoana pe care o doresti cu adevarat poti trai.

Vroiam mai mult, dar indiferent cat de tare vroiam asta el ma respingea inainte sa se intample ceva mai interesant. Dupa parerea lui nu vrea sa ma faca sa-l doresc doar din punct de vedere fizic chiar daca i-am spus deja ca-l iubesc.



Am adormit asa incalciti: eu cu mainile prin parul lui, iar el tinandu-ma de mijloc. Un somn atat de placut si de linistitor incat imi facu gandurile sa zboare departe.

Exceptand faptul ca fata mea arata ca o rosie imensa el tot ma place. Eu nu-l plac. Eu il iubesc. E putin cam mult pentru varsta mea veti zice, dar asta simt. Sunt sigura.

Maine vrea sa mergem in oras. Habar n-am cu ce sa ma imbrac. Si e foooaaarte ciudat ca ma pasioneaza hainele mai nou. Prea mult stat in preajma lui Nelly imi contamineaza creierul cu moda si rahaturi despre par. Si detest chestiile astea…sau le detestam. Apropo de par…al meu e super jegos. Necesita spalare de urgenta.

Bine…nu cred ca va pasa despre parul meu jegos, deci hai sa deviem de la acest subiect plictisitor si destul de…gretos.

Vreau ca intalnirea de maine sa fie perfecta chiar daca arat ca o rosie imensa.



De maine intram in vacanta de Craciun timp doua saptamani, deci no more school pentru destul timp. Timp pe care am sa-l investesc in Jason. Adica am sa stau mult cu el cu speranta ca n-am sa-l sufoc si nu voi deveni mai urata, dar nu cred. Doar daca eventual ma calca vreo masina sau ceva de genul acesta.

Bine….mi-e somn de mor…so…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu