miercuri, 23 iunie 2010

Capitolul 23 Partea 1

Capitolul 23


Jordin povesteste:



Dupa ce am scos-o mai mult sau mai putin politicos pe Nelly afara din camera l-am poftit pe Jason inauntru si i-am cerut, sau ma rog, i-am ordonat sa stea jos. El s-a conformat, iar eu mi-am cerut scuze pentru ca a trebuit sa asiste la scena din biroul tatalui meu. Chiar nu inteleg de ce trebuie si el sa se bage. Pana acum nu s-a interesat deloc de viata mea “amoroasa” si acum brusc, cand afla ca ma place si pe mine un baiat si ca am reusit sa-mi inving acea teama fata de baieti vine si se ratoieste la mine ca un detective din filmele naspa din anii ’70. Sincera sa fiu, mi-a fost mai bine atunci cand nu-si baga nasul de frica sa nu ma raneasca si mai tare decat acum cand se da mare tata model pe langa Jason aratandu-I ca daca s-ar atinge de mine (mi-as dori eu, dar nu in sensul de violenta) nu stiu ce ii va face. Hai sa fim seriosi. Tata nu ar fi in stare sa raneasca nici o musca din moment ce este avocet si apara pe toata lumea daca I se cere si este platit bine.

Hai ca am fost destul de rautacioasa pe ziua de azi. Nu-mi place sa fiu asa. Detest sa fiu asa, dar tot ce ma inconjoara ma schimba pe zi ce trece.

Oficial azi a fost cea mai naspa zi din viata mea si ce mai penibila. Nu-mi vine sa ma duc maine la scoala si poate ca nici nu ma voi duce pe baza accidentului meu care daca stam sa ne gandim mai bine a fost un accident pe cat de penibil pe atat de dureros.



Stiu ca ne-am cam departat de discutia cu Jason de la mine din camera, dar reiau imediat:

-Sti…am spus apropiindu-ma de el. Chiar nu stiu daca in seara asta vom putea dormi impreuna. Nu prea vreau s ail fac pe tatal meu sa se supere si mai tare. Ii este si asa destul de greu.

El dadu intelegator din cap apoi ma lua in brate lipindu-si corpul de al meu si ingropandu-si fata in parul meu, care inca era murder de la incindent. Am nevoie urgent de o baie.

L-am luat si eu in brate si l-am cuprins cu bratele in jurul taliei apoi mi-am ingropat fata in pieptul lui si am inspirat adanc. Parfumul corpului lui ma ameti pana cand aproape ca am si adormit mai ales ca eram foarte obosita dupa ziua de azi, dar stiam ca daca Jason va pleca cu el va pleca si somnul meu. Detest situatia asta. Ma omoara. Vreau sa pot dormi fara sa trebuiasca sa stau lipita de un baiat, dar totodata nu mi-ar placea sa fiu normal. Ar lipsi o bucata din mine.

-Nu este nici o problema. Cred ca ma descurc singur o noapte. Spuse el calm.

-N-am chef sa merg maine la scoala. Voi folosi scuza cu accidetul.

El se crispa la inceput un pic realizand ca nu ma va vedea maine la scoala si nici nu va primi prajiturile asa ca am decis sa-l calmez in legatura cu asta.

-Era sa uit sa-ti spun…sa vi maine dimineata dupa cutia ta cu prajituri. Ma gasesti in bucatarie.

-Sigur ca vin. Credeam ca n-o sa aduci aminte de prajituri. Spuse el pe un ton amuzat.



Am stat asa imbratisati timp de cateva minute bune ascultandu-ne unul altuia respiratia si simtind doar miscarile pieptului. Liniste…oaza de liniste cu el langa mine.

Liniste pana cand intra Nelly in camera si ne surprinse, iar Jason din reflex se departa de mine ca si cum Nelly l-ar fi tras de haine, iar eu am chicotit amuzata pe baza reactiei lui. Amandoi se uitara confuzi la mine, iar eu le-am facut semn ca nu conteaza.

-Mama a zis sa vi sa prepari cina.

In primul rand Taylor nu-mi ordona sa fac nimic asa cum ii ordona lui Nelly si in al doilea rand Nelly nu foloseste cuvinte ca si “prepara” daca nu este nervoasa.

-Eu oricum plecam…spuse Jason stanjenit.

-Sigur ca plecai. Spuse Nelly sarcastica. Doar te pregateai sa iesi pe usa cand am intrat.

-Nelly…am spus intrerupand-o. Nu-I cazu’. M-am scuturat eu.

Se uita cu dispret la mine si iesi val-vartej din camera. Jason se uita si el mirat si confuz la mine.

-Eh…omu’ se mai schimba uneori, nu? Am spus ironic si cu un ton acid.

El isi dadu ochii peste cap si in timp ce iesi din camera spuse:

-Ma uimesti pe zi ce trece. Si rase.



L-am condus pana la usa pentru ca daca ar fi iesit pe geam ar fi fost ciudat din moment ce a intrat in casa si ai mei stiu e si normal sa-l vada si placand.

Inainte sa iasa se apleca si-mi sopti la ureche provocand o furnicatura pe toata sira spinarii:

-O sa-mi fie foarte dor de tine, iar daca nu o sa pot sa dorm sa sti ca este doar si numai vina ta.

Am zambit si l-am lasat sa iasa inchizand usa in urma lui.

Cand m-am intors am gasit-o pe Nelly in spatele meu chicotind:

-Sa sti ca e foooaaarte indragostit de tine. Si desi nu-mi place sa admit, dar ar fi frumos sa va vad impreuna.

M-am uitat crucis la ea stiind ca Nelly l-ar castra pe Jason cu prima ocazie si imi spune ca “ar fi frumos sa ne vada impreuna”.

-Bineee…official ai trecut de limita ciudateniei intr-o zi si intr-un interval de 2 ore.

Am ras amandoua apoi ne-am dus in bucatarie sa “preparam” cina.

Ciudat. Ma rog.



Toata noaptea m-am gandit la el si bineinteles, normal si logic ca n-am putut sa inchid un ochi. Acum e mai bine ca nu pot sa dorm fara el, iar inainte puteam, dar cu o tona de cosmaruri.

Noapte stupida. Urasc partea asta din zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu