sâmbătă, 29 mai 2010

Capitolul 22 Partea 1

Capitolul 22


Jordin povesteste:



Stiu doar ca eram intinsa pe jos cu mana stanga la ochi si cu cealalta pe frunte tipand si de frica si de durere. Nu-mi doream decat sa nu fi calcat niciodata in sala de sport sis a nu ma fi apucat de volei ca o impiedicata ce sunt.

Simteam o gramada de oameni stand in jurul meu holbanduse la mine susotind de zor. Cineva, care cred ca era Chester a sunat-o pe Nelly care in cateva minute a fost langa mine vorbind cu Taylor la telefon.

Nu vroiam sa apara si ei. Vroiam sa vina Jason, dar nu cred ca o sa se intample asta vreodata. Cand Nelly dori sa ma atinga m-am retras orgolioasa sub privirile multimii. Ea isi retrase mana brusc si se puse in genunchi langa mine intreband de ceilalti ce am patit mai exact. Chester ii explica de 2 ori cum am traversat terenul de baschet incercand sa gasesc mingea de volei care zbura pana pe cealalta parte a terenului si cum am primit un cot drept in ochiul stang de la un jucator.Unde am picat acolo m-au gasit. Nu m-am clintit un centimetru.



Dupa un timp nu stiu cat de lung am simtit un fel de electrocutare placuta si ciudata in acelasi timp datorata unei prezente familiare. Cand il observa Nelly incepu sa tipe la el:

-Sa nu indraznesti sa te apropii de ea.

-Ca altfel ce? Intreba el.

-Josh…marai ea.

-Aici. Spuse Josh cu vocea stinsa.

-Spune-I sa se care.

-Nelly a zis sa te cari. A spus Josh.

-Spune-I ca n-am de gand sa plec pan ace nu o vad bine pe Jordin.

-Jason a zis ca…

-Am auzit ce a zis. Il repezi Nelly. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa te si inghit. Si in definitive ce ai tu cu Jordin? Intreba ea curioasa.

-Mult mai multe decat ai tu cu Josh. Asta e sigur. Spuse Jason.

Imediat dupa aceea am simtit o palma calda conturandu-mi piciorul pan ace ajunse la mana, iar apoi imi lua mana in mainile lui soptindu-mi la ureche:

-Nu te las singura. Promit.

Am zambit, iar el mi-a zambit inapoi.



Dupa un timp in care toata lumea tacea si ma privea pe mine au aparut panicati tata si Taylor. Tata o intreba pe Nelly ce s-a intamplat, iar ea le povesti exact cum ii povesti Chester ei.

Taylor incerca sa ma atinga nu inainte sa se uite ciudat la Jason, insa el ii facu semn ca nu ar fi indicat. Dar Taylor nu l-a ascultat si in momentul in care m-a atins pe mana m-am strans si mai tare la fel ca un melc in cochilia lui.Tata ma privy socat, iar dupa aceea intelese si el ca si toti ceilalti ca singura persoana care avea voie sa ma atinga era Jason.



Tata il rug ape Jason sa ma ia in brate sis a ma duca pana la masina. Jason s-a conformat si avand in vedere ca n-am mai mult de 50 de kilograme m-a dus destul de usor pana afara apoi pana la masina cu multimea de oameni curiosi in urma noastra inclusive directoarea.

Cand am ajuns la masina lui tata Jason ma aseza in spate si dori sa se intoarca sa plece, dare u l-am oprit. Vocea mea suna sparta si ciudata, iar in gatul meu se dadea o batalie crunta. Tata ii spuse ca daca doreste poate el sa mearga cu mine pana la spital. Jason incuviinta din cap apoi ii dadu cheile de la masina lui Josh si-l ruga sa o duca acasa apoi sa lase cheile la el in camera sis a iasa pe geam. Ciudate instructiuni, stiu. Nelly il privi intre timp ca si cum ar dori s ail impuste si se vedea clar pe ea ca abia se abtine. Nu se stie niciodata ce poate ascunde in pantalonii ei stramti.



La spital ne intampina o asistenta amabila care se duse imediat dupa medical de la urgent cand ma observa. M-au condus intr-o camera alba si sterilizata care mirosea a spirt si alte ciudatenii al caror nume nu vreau sa le stiu. Pana sa ma dezmeticesc mai bine mi-am dat seama ca doctoral de la urgent este defapt tatal lui Jason. El si Jason au fost singurii care au mai ramas cu mine in camera, iar Jason ii explica tatalui sau cum am patit ce am patit.



Nici nu mi-am dat seama ca imi curse sange din nas pan ace Jason nu primi instructiuni clare cu privire la a ma curate pentru ca tatal sau sa ma examineze mai bine. Jason era singurul care imi permiteam sa ma atinga, iar faza cu nasul este destul de nasoala si asa fara sa trebuiasca sa se atinga si el de el.

Ochiul stang imi era foarte umflat si presupun ca déjà nu violet ca verde. Simteam cum pulseaza. Tatal lui Jason ma dezinfecta cu grija fiind foarte atent cu privire la a nu-mi atinge corpul in nici un fel. Am apreciat asta.



Dup ace doctoral mi-a pus un bandaj cu niste medicamente unsuroase pe ochi si mi-a pus nu stiu ce dracie in nas m-a lasat sa ma uit in oglinda.

Aratam ingrozitor. Dupa cum banuiam ochiul imi era vernil spre galben si asta era cam tot ce vedeam de dupa bandaj, iar nasul imi era si el destul de umflat. Sa nu punem la socoteala si sangele ce mi s-a uscat in par. Jason imi sopti ca nu arat rau ci doar putin diferit, dar stiam ca incearca doar sa ma faca sa ma stimt bine.

Mi-au dat drumul acasa dupa o ora in care ai mei au asteptat in hol cu sufletul la gura. Cand am iesit din cabinet Nelly mi-a spus ca arat ca un pirate in timp ce tata si Taylor au rasuflat linistiti.

Dupa privirile lor chinuitor de curioase mi-am dat seama ca toti 3 vor neaparat sa stie de ce doar Jason ma poate atinge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu