miercuri, 26 mai 2010

Capitolul 21 partea 2

Jason povesteste:




O noapte intima si reusita. Fara rusinari si fara alte rahaturi de genu’, pur si simplu doar Jordin si cu mine sarbatorind, in felul nostru mai diferit si mai ciudat, ziua de nastere a lui Jordin. Mda…ma-ti prins, nu prea imi sta gandul la povesti acum ci doar la ea. Ma intreb ce face acum: micul dejun sau poate se plictiseste. Intrebari fara raspuns si la care nu raspunsul este asteptat ci ca aceea perioada plina de intrebari fara sens si stresante sa treaca si sa vina seara mult asteptata de amandoi.



Dupa ce a plecat am ramas in pat inca, cred, o ora gandindu-ma la nopatea ce a trecut si la ce s-a intamplat de-a lungul ei. Jordin era fericita si asta facea lucrurile mult mai usoare pentru mine. La un moment dat m-am trezit la realitatea. Lucrul care m-a facut sa-mi revin brusc din visarea cu ochii deschisi a fost un ciocanit inabusit in usa. Era mama care era ingrijorata ca voi intarzia. Deci n-a fost o ora…ci doua de visare. Ma rog. I-am spus ca ma voi imbraca si voi pleca cat de repede pot si ca nu voi intarzia nici o secunda. Ea mi-a zambit si a aprobat din cap apoi a inchis usa si a disparut cu treaba ei.



Josh era destul de adormit cand m-am dus sa-l iau cu masina, iar pentru a-l trezi si pe el la realitate am clacsonat inainte sa ma opresc. Gestul meu l-a facut sa sara ca fript de pe marginea trotuarului ca mai apoi sa ma injure pentru cat de bou crede el ca sunt (nu neg nimic).

-Si…cum mai e cu Nelly? Am intrebat incercand, pentru prima data, sa fac conversatie cu el.

El s-a uitat ciudat la mine apoi a inceput sa baliverneze diverse chestii stupide despre cat de grozava e ea si despre cat de mult o place. M-am prefacut interesat deoarece dispozitia mea era mult prea buna ca sa mi-o stric cu povesti cu Nelly, cea pe care nu o s-o pot inghiti niciodata.



La scoala toate banale ca de obicei. Ore stupide cu profi plictisitori si cu colegi insipizi si barfitori. Cand am ajuns noi la scoala Nelly si Jordin nu sosisera inca asa ca amandoi am ramas 10 minute in masina, eu inca ascultand povestile nemuritoare insirate de Josh, iar el povestind cu un debit verbal ceva de speriat. Dupa 10 minute foarte chinuitoare au aparut si fetele, iar Josh a sarit din masina ca si cum ar fi avut arcuri doar ca sa o poata linge din nou pe Nelly (nu ca nu ar face asta in exces).

Eu si Jordin ne-am privit ochi in ochi, am zambit amandoi si ne-am facut drum spre orele de curs fara sa ne spunem nimic. Josh a fugit dupa mine pe holuri reprosand ca nu l-am astptat cat timp el isi facea “treaba” cu Nelly.

-Esti asa nesimtit!

-Serios? Am intrebat sarcastic.

-Hey, nu-I necesar sa fi asa.

-Doar glumeam.

-Mda…nu prea ti-a iesit. A spus dandu-si ochii peste cap.



Orele au trecut chinuitor de plictisitor in timp ce eu desenam fiecare caiet cu tot felul de rahaturi care-mi apareau prin minte fiind intotdeauna surprins de catre professor si scos la table. Nu ca nu as fi stiu, dar nu aveam nici cel mai mic chef pentru pretentiile lor de mari profesori presanti. Dar am rezolvat orice problema si am comentat orice poezie doar ca sa ma lase in pace.

La chimie era sa gauresc masa cu cine stie ce substanta alba care face spume si care abureste geamurile din cauza ca toanta care imi era partenera a uitat sa mai mestece guma si s-a inecat cu ea scuturand clestele cu eprubeta, iar eu nimerind fix propriul ghiozdan care zacea pe jos stingher si lasand in el o gaura de proportii cosmice. Glumeam, doar o gaura prin care iti incap 3 degete. Super nu?

Ora de biologie a fost si mai plictisitoare. Profa ne explica nu stiu ce imperechere la nu stiu ce specii de animale. Eu nefiind atent am primit sarcina inimaginabil de neplacuta de a raspunde la intrebari stupide despre animale stupide si caudate care nu prea isi au rostul pe pamant. Doar ocupa spatiu si consuma mancare.



La pranz am stat cu Josh si am asteptat rabdator cat el a flecarit si a ras de ghiozdanul meu gaurit in timp ce eu ma holbam la Jordin si la cum isi mananca prajiturile, dar de data aceasta cartea lipsea si ii tinea locul iPod-ul facut cadou.

Cand si-a ridicat privirea si a intalnit-o pe a mea a observat iritarea cu care il ascultam pe Josh si a zambit compatimitor.

As da orice sa-l schimb pe Josh cu Jordin, dar nu pot deoarece ar fi prea evident, iar Nelly m-ar castra cu prima ocazie daca ma apropii de ea.

Toate bune si frumoase pana cand ultimele 2 ore de tortura incep spulberandu-mi relaxarea profunda de care dadeam dovada pe timpul pauzei de pranz. Josh insista cu flecareala lui si in acel moment am regretat foarte tare faptul ca am incercat sa conversez cu el azi dimineata.



Plictiseala totala pana cand dupa ultima ora. Mergeam adormit catre masina intrebandu-ma unde este Josh cand l-am auzit strigandu-ma ca un disperat din cealalta partea a parcarii. Iesea din sala de sport alb ca varul la fata spunand ceva foarte repede si putin coerent.

-Stop. Mai spune o data, dar rar. I-am spus intrand in panica.

-CE SA ZIC MAI RAR? Tipa de-a dreptul. JORDIN A FOST LOVITA DE UN JUCATOR DREPT IN FATA. ACUM NU LASA PE NIMENI SA SE APROPIE DE EA. BANUIESC CA STI CAM CINE VREA EA SA FIE ACOLO.

Cand a terminat de tipat niste cuvinte socante am fugit intr-un suflet spre sala de sport cu el pe urmele mele dorindu-mi sa nu se fi intamplat nimic grav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu